Türk vatandaşları Kuzey Kutbu'nda mülk alıp balık avlayabilir
Türkiye'nin Svalbard Anlaşması'na taraf olması ile ilgili kanun teklifi Dışişleri Komisyonu'ndan geçti. Böylece Türk vatandaşları Kuzey Kutbu'nda balıkçılık yapabilecek ve mülk edinebilecek.