Güiza'dan Semih'e tebrik
Fenerbahçe'nin İspanyol golcüsü Daniel Gonzalez Güiza, sarı-lacivertli takımın Hacettepe'yi 7-0 yendiği lig maçından sonra soyunma odasına giderek, takım arkadaşlarını kutladı ve kendisinin yerine oynayan Semih Şentürk ile fotoğraf çektirdi.