$

Dolar

46,5070

Euro

52,9066

£

Sterlin

61,4390

Frank

57,3739

Gram Altın

6.077,0300

Bitcoin

2.918.672

$

Dolar

46,5070

Euro

52,9066

£

Sterlin

61,4390

Frank

57,3739

Gram Altın

6.077,0300

Bitcoin

2.918.672

Spor

Fikret Orman'dan transfer eleştirisi

Beşiktaş Kulübü'nün eski yöneticisi ve başkan adayı Fikret Orman, siyah-beyazlı kulübün son dönemdeki transfer politikasını eleştirdi.

15.02.2009 - 13:45
Timeturk Editör
Fikret Orman'dan transfer eleştirisi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre Merkezi Anadolu Oditoryumu'nda gerçekleştirilen Yıllık Olağan İdari ve Mali Genel Kurul toplantısında konuşan Fikret Orman, yönetimin genç bir takım yaratma hedefi olduğunu söylediğini, ancak uygulamanın böyle olmadığını söyledi.

Orman, genç takımdan yaşlı takıma dönüldüğünü belirterek, ''Bunun sebebi nedir? Hocalardan mı kaynaklanıyor, kulübün mü böyle bir stratejisi var? Bizim özelliğimiz genç oyuncu yetiştirmek ve takımımızda genç oyuncu oynatmaktır. Gençlere daha fazla önem verin. Genç oyuncuları gönderip, yaşlıları almaktansa gençlerimize daha önem verelim'' diye konuştu.

Beşiktaş'ın bilançosunda alınan avansların borçlarda gösterilmediğinden de yakınan Orman, siyah-beyazlı kulübün yaklaşık olarak 150 milyon lira civarında borcu bulunduğunu, başkana olan 60 milyon lira borçla birlikte bunun 200 milyonu aştığını ifade etti.

''Beşiktaş neden borçlanma ve başkandan borç alma ihtiyacı duyuyor?'' diye soran Orman, ayrıca Beşiktaş'ın toplam 73 alacak verecek davası bulunduğunu, bir şirketin bu kadar davasının olmasının anlaşılacak bir durum olmadığını dile getirdi.

''MASRAFLARI KISMALIYIZ''

Fikret Orman, ekonomik sıkıntıdan kurtulmak için masrafları kısmak ve dövizle borçlanmayı sonlandırmak gerektiğini kaydetti.

Döviz riskinin Beşiktaş'ı kötü duruma getirebileceğini anlatan Orman, ''Takımların maliyetlerinin düşürülmesi gerekir. Krizle birlikte ciddi tasarruflar yapılmalı'' dedi.

Fulya Süleyman Seba Kompleksi'ne de değinen Orman, ''Fulya açılışı hayırlı uğurlu olsun. Bize gelirler konusunda sunum yapılmıştı. 20 milyon liralık bir gelir beklendiği söyleniyor. Hengi kalemlerden ne kadar gelir elde edeceğiz? Bunlar açıklanmalı'' şeklinde konuştu.

BJK İNÖNÜ STADI KONUSU

BJK İnönü Stadı'nın yeniden yapılması konusunun yöneticilik döneminden bu yana hayali olduğunu vurgulayan Orman, sözlerini şöyle sürdürdü:

''İnönü benim hayalimdi, inşallah bunun iznini alırlar.İnönü'nün izni kamuoyu ile paylaşılarak tarih verilerek yapılmaz. Kanunlar, prosedürler vardır.

Geçen yıl İnönü'nün temel atma tarihini açıkladınız, bunlar yanlıştır. İzin alınmadan açıklama yapılmamalı. Bugün tarih açıklamadılar teşekkür ediyorum kendilerine. Stat konusunda her türlü yardıma hazırım. Her türlü yanınızdayım. Bunu engellemek isteyenler olduğunu söylüyorsunuz. Bunu açıklarsanız memnun oluruz. Bizler de bunları bilir ve bunlarla mücadele ederiz.''

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın