ABD'de Kovid-19'dan ölenlerin sayısı 223 bin 711'e yükseldi
ABD'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınında hayatını kaybedenlerin sayısı 223 bin 711'e çıktı.
Binlerce haber arasından aradığınızı bulun
ABD'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınında hayatını kaybedenlerin sayısı 223 bin 711'e çıktı.
Bosna Hersek Güvenlik Bakanı Selmo Cikotic'in yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.
Sağlık Bakanı Koca 'Virüs, resmi rakamlara göre, en az 39 Milyon kişiye bulaştı. En başta, bu sayı sadece 1'di. Koronavirüs, dünyaya o 1 kişiden yayıldı. O
Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ) Genel Direktörü Dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus, Covid-19 tedavisinde sadece 'Deksametazon' isimli ilacın durumu şiddetli olan hastalarda etkili olduğunu bildirdi.
Londra'da koronavirüs vakalarının artması nedeniyle, salgına karşı alınan önlemleri bugünden itibaren 'yüksek tehdit' seviyesine çıkarıldı. Londra'yla birlikte Essex, York ve Elmbridge de 'yüksek tehdit' seviyesine çekildi.
Akdeniz Üniversitesi Hastanesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tanısıyla 41 gündür yoğun bakımda tedavi gören Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in sağlık durumunun stabil olduğu bildirildi.
Amerikan Hastanesi Genel Müdürlüğü'nce, Koç Holding Şeref Başkanı Rahmi Koç'un Kovid-19 testinin pozitif bulunduğu bildirildi.
Hindistan'da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınında son 24 saatte 837 kişi hayatını kaybetti.
Dünya Sağlık Örgütü'nün (WHO) tavsiye ettiği anti-viral ilaç Remdesivir'in, Kovid-19'dan sağ kurtulma şansı üzerinde çok az etkisi olduğu veya hiç etkisi olmadığı sonucunu ortaya çıkaran yeni bir klinik araştırması tıp dünyasında tartışma doğurdu.
İlişkide mutluluk aslında zaman içinde değişiklik gösteren subjektif bir konudur. Yani flört aşamasında olan bir ilişkideki mutlulukla, yeni evlenmiş bir çiftin ilişkisindeki mutluluk veya anne baba rollerinin ilişkiye dahil olduğu durumlardaki mutluluğun sırları değişebilir.
İran'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) kaynaklı hayatını kaybedenlerin sayısı son 24 saatte 265 artarak 29 bin 870 oldu.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, '(Kovid-19 vakaları) Bir haftadan beri İstanbul ve Bursa başta olmak üzere birçok ilimiz, gözlemlediğimiz bir artış eğilimi içerisinde.' dedi.