Konya'da 8 öğrenci ''kola''dan zehirlendi
Konya'da bir ilköğretim okulunda futbol maçı yaptıktan sonra kantinden aldıkları kolaları içen 8 öğrenci fenalaştı. Ambulanslarla kaldırıldıkları hastanelerde tedavi altına alınan öğrencilere gıda zehirlenmesi teşhisi konuldu.