SON HABERLER
Sol Ok
Sağ Ok
ANASAYFAGÜNDEMPOLİTİKADÜNYAGÜNCELEKONOMİYAŞAMSPORÇEVİRİSAĞLIKKÜLTÜREMLAKEĞİTİMFOTOVİDEO
Hüda-Par'ın bağımsızları ne kadar oy aldı?

Hüda-Par'ın bağımsızları ne kadar oy aldı?

Seçimlere bağımsız adaylarla girme kararı alan ve dokuz şehirde aday gösteren Hüda - Par, seçime girdiği kentlerin bir kısmında oldukça ilginç sonuçlara imza attı.

Hüda-Par'ın bağımsızları ne kadar oy aldı?
08.06.2015 01:19:53

TİMETÜRK | HABER MERKEZİ

Seçim çalışmaları döneminde HDP ile dönem dönem gerginlikler yaşayan Hüda-Par desteklli bağımsız adaylar, Diyarbakır başta olmak üzere pek çok şehirde oldukça ilginç sonuçlar aldılar. Diyarbakır'da oyların % 3.2'si Hüda-Par Genel Başkanlığı görevini bırakarak bağımsız aday olan Zekeriya Yapıcıoğlu'na gitti. Parti sözcüsü Sait Şahin ise, Bingöl'de oyların % 3.49'unu aldı. Batman'da ise bağımsız aday Aydın Gök, oyların % 5.44'ünü aldı.

İŞTE HÜDA - PAR DESTEKLİ BAĞIMSIZ ADAYLARIN OY ORANI

Batman bağımsız adayı Aydın Gök: 14.000 (%5.44)

Diyarbakır bağımsız adayı Zekeriya Yapıcıoğlu: 22, 923 (%3.2)

Bingöl bağımsız adayı Sait Şahin: 4.488 (%3.49)

Bitlis bağımsız adayı: Cengiz Karakaya 1.702 (%1.1)

Şırnak bağımsız adayı: Şehzade Demir 2.796 (%1.28)

Adana bağımsız adayı: Salih Demir 2.979 (%0.24)

Mardin bağımsız adayı: Mahmut Kılınç 6.252 (%1.38)

Van bağımsız adayı: Mehmet Mehdi Oğuz 3.055 (%0.62)

Şanlıurfa bağımsız adayı: Mehmet Yavuz 6.298 (%0.82)


    YORUM YAZ

YORUMLAR

taşeron du / 26.06.2018 23:01:32
yalancılar sizi
/ 26.06.2018 13:34:09
Hudapar bir devlet partisidir silahlı eylemleri genelde yurtsever kürt halkına karşı yapılmıştır bunlar deşifre olunca devlet bizede bulaşır diye istanbulun göbeğinde Beykoz'da villada Hizbullah liderini infaz etti .Düşünün bir örgüt lideri istanbul da villada yaşıyor ve devletin haberinin bunca zaman bundan haberinin olmamasına imkan varmı?
/ 24.06.2018 21:04:25
biz hakkı savunduk haklı olanı savunacagiz
/ 07.11.2017 13:10:35
Buradan oy neye yetsinki
turk / 19.05.2017 08:31:57
Hepimiz kardeşiz oyuna gelmeyin
rojda / 15.04.2017 06:00:54
Azad ilk önce kendi davana bak senin davan lgbt liler lezbiyenlerin açık sacik kadinlarin davasi senin davan ermeni davasi senin davan beşer bir insana ondr diyebilecek kadar saçma . Biz pyg. Başka kimseye önder demeyiz . Insanları zorla kaçıran in davasi .
azad / 06.12.2016 09:59:27
Davası İslam olmayan kişi!EMPATİ KUR DÜŞÜN!Resulullah kürt olsaydı bugün kürtlerin içinde çıksaydı ve kürtlerin müşrikleriyle ve münafıklarıyla mücadele etseydi ve mü'minleri öldüren müşrikler olsa Resulullahta cana karşı bir can kısas etseydiSizce bugünün sağ sol partileri kime karşı gelirdi? Bence beşeri davalar Resulullah ın davasına (İlahi dava)aleyhinde yalan iftira propagandası aynen devam ederdiHerkes dürüst olsun! Davanızın islam dışı ve Resulullahın değerlerini yok etmek için çalışmalar yapar
Narin / 22.08.2016 00:40:56
Ebumusa dinde zorlama yoktur sozu hiristiyan ve kafirlrr icindir. Bir musluman diyemez namaz kilmicam cunku dinde zorlama yoktur dersede kafirdir. Turkiyenin yuzde doksandokuzu muslumandr din dersleri olmalidir. Asil cahil cuhela sensin .
salih / 20.08.2016 21:42:22
Darbeden sonra butun hudaparcilar sokaktaydi . Hdp ise keyif catiyordu . Dik dur egilme hudapar seninle sloganlariyla . Darbe olsaydi hdp nin h`si bile olmazdi
eda / 20.08.2016 21:36:34
Darbe girisimi olurken hudapar sokaktaydi allah onlRdan razi olsun hdp ise izliyiciydi
eda / 20.08.2016 21:36:29
Darbe girisimi olurken hudapar sokaktaydi allah onlRdan razi olsun hdp ise izliyiciydi
osman türhan / 11.07.2016 01:05:42
cenabı ALLAHTAN dilerimki tüm türkiye için tüm türk milleti için ALLAH için bu milletin refahı vede saadeti için huzuru vede mutlulugu için çalışan bu partiyide ben en yakın zamanda üye olmak isterim vede onun içinde bursada verilirse canı ğönülden çalısırım bana verılen bır görev olursa ben bursalı emekli bir işçiyim saygılarımla ALLAH emanet olun
Bilal / 08.05.2016 06:34:02
Aynı taktikle Hizbullah Cemaatini de safdışı bırakabileceği vehmine kapılan pkk saldırılarına başladı. Birçok şehirde ileri gelenleriyle konuşuldu, çatışmanın hiçkimseye bir fayda vermeyeceği anlatıldı ama dev aynasında kendilerini görenler'ya bize katılır ya bölgeyi terkedersiniz ya da öldürülürsüz demişti!
Bilal / 08.05.2016 06:13:48
Elcevap:bir iyilik hareketi olan ve toplumda olumlu karşılık bulup hızla büyüyerek dikkatleri üstüne çeken Cemaat pkk yi tedirgin etti. Bölgede kendisinden başka hiç bir güç ve oluşuma hayat hakkı tanımayan pkk iftira karalama baskı ve tehditlere başvurdu boyun eğdiremeyince yoketme planını devreye soktu. Nitekim daha önce KUK ve DDKD ye de aynısını yapmış ve onları sindirmişti.
Bilal / 08.05.2016 05:54:52
Soru:1979 da kurulup iyiliği teşvik edip yaymaya kötülüğe set olup engel olmaya, İslami ahlakı hayatımıza tatbik etmeye Allaha layıkınca kul olmayı amaç edinmeyi amaç edinen Hizbullah Cemaati ne olduda 03-12-1991de silaha başvurdu???
Bilal / 08.05.2016 04:23:32
Ebumusab bilmeden araştırmadan konuşma iftira atma Hizbullah izzettin Yıldırımı sorguladığını kabul ediyor o esnada 17 ocak beykoz operasyonları başlayınca evi terkedip kaçıyorlar bunu fısat bilen komplocu derin devlet zalimleri İzzettini infaz edip suçu Hizbullaha atıyorlar, rahmetlinin kardeşi de bunu böyle açıklıyor.domuz bağı da iftiradır bir tek delil yoktur kara propaganda dan başka birşey değildir. Kendisine yaşama hakkı tanımayıp fertlerini öldürmeye başlayan daha önce kuk u ve ddkd yi bitirdiği gibi Hizbullahı da bitireceği vehmine kapılan pkk Hizbullahı bitirme planını devreye...
ali / 20.04.2016 23:06:03
İste ame kutludoguma 1milyon nevruza ise bin farka bakin hayvanlarla dayanisma partisi hdp :-)
aysel / 12.04.2016 23:16:37
Pkk lgbti siz yasayamaz lgbti biliyormusunuz ne kadin kadinla evlenmes erkek erkekle evlenmesidir ayni lut kavmi gibidir buna sessiz kalmayalim yoksa hz lut kavmindeki escinsellere sessiz kalan muslumanlardan oluruz ve helak oluruz
hale / 10.04.2016 21:40:01
Ebumusa denilen birrisi var yorumlari cook yanlistir hep hdpkk savunuyor:-(
halim / 06.04.2016 02:03:24
Yasin boruyu 3.kattan attilar yetmedi basini kestiler yetmedi yaktilar yine yetmedi arabayla ezdiler asil isidci olan hdpkk isbirlikciler siz hala 90li yillarsan kalmissiniz bu 90 yillardanda daha beter hizbullahin yapmadini yaptiniz katiller isebiz sirtimizi ypg ypj ve pydye rastlayandir
nil / 05.04.2016 23:52:29
Araf sen hdpkk yi savunmayi iyi bilyorsun sehit olan askerlermzi dusunun ayip ayip a agliyonalar
nurullah / 05.04.2016 01:35:39
Bn cizreli gayet cizre guzel olaysiz evlerimizin onunde hendek kazdilar hemde silahla tehtid ederek her aksam biz den yemk istiyorlardi yoksa evden birinin alinacagi tehtid ile evimiz yiktilar yaktilar gelinimizin butun altinlarini calip ceyizini yaktilar hemde 1aylik evliydi pkk savunuculari iste pkknin gercek yuzu !! Fazla soz soylemeye grk yok hizbullahin hatta isid terorunun yapmadigini yaptilar
erva / 05.04.2016 00:27:06
Pkkliler sonunuz cizre sur silopi baglar nusaybin sirnak gibi olucak ben birvşehit bacisiyim abimle gurur duyuyorum
nuran / 05.04.2016 00:24:38
Asker ve polislerimiz hurmetine pkk yi savunmayiniz
emrullah / 25.02.2016 12:20:22
pkk silahsiz yasayamaz pkk zerdüssüz yasayamazpkk koministsiz yasayamaz zaten pkk koministir
Hizbulvahşet / 25.01.2016 13:41:58
Jitem,derin devlet,ergenekon ve isid hangi taraftaysa hudapar da o taraftadir.sahiplerini terk etmez.
araf / 25.01.2016 11:17:39
sahi, hüda par masanın hangi tarafında. yorumlara bakınca eski türkçü söylemi yeni new Osmanlıcı İslamcı söylem almış. ve yine kürdü kürde kırdırmak için hüda par sopasını kullanıyorlar
ahmet genc / 25.01.2016 01:23:46
Allah yolunuza tas koymasin sizin gibi yurekli vatan sever helalini bilen kurt kardeslerimize ihtiyacimiz var.
ay. / 13.10.2015 19:07:29
Asker polisleri sehit eden hdpkk ya oy vermeyin elinizi vicdaniniza koyun
an. / 13.10.2015 13:16:54
Ankarada bombali saldiriyi yapan pkk dir hdp nin oy lari artmasi icin yapmislar
ali eren / 17.09.2015 14:12:22
hüdaparlı hüseyin asıl ümmet düşmanlığı yapan provakatör sensin,mazlum kürt halkına hdpkk nın verebileceği ölümden başka neyi var ???
karajdagli / 15.09.2015 19:52:12
bizler var oldukca pkk karajdaga birdaha ayak basmayacak 90 lilar gibi tektek yine
Hudaparli Huseyin / 13.09.2015 16:20:09
Ameda islamé,senin yazdiklarin islami bir kişi degil,islami kullanan ve bunun uzerinden kürt dusmanligi yapan bir provakatör oldugunu ortaya koyuyor.Bu surecte neyin ne oldugunu acikca gorduk ve devletin ceberrut tarafini daha iyi tanidik. Ve mazlum kürt halkina laik sistemin verebilecegi birsey yok.
ameda islame / 13.09.2015 11:56:40
7 hazirandaki sonuçlar ortada Allah yar ve yardımcımız olsun.yanlış yapan bir iktidarı cezalandıracağız, küseceğiz diye yaptığımız çalışmalar maalesef terör örgütünün güdümündeki ve onunla işbirliği yapan ŞER odaklarına yaradı.hdpkk zulmüne maruz kalmış ve surdan gazilere taşınmak zorunda kalan bir diyarbakırlı olarak 7 haziran sonrası yaşatılanlar, özet olarak İslami kimliğin yok edilmek istendiğini açık açık göstermiyor mu? bu seçimde inanan bir avuç insan olarak, hatalarına, eksiklerine rağmen İslami camianın ortak değerlerde birleşmesi adına oyunu bozmamız gerekmiyor mu?
Gani / 26.08.2015 11:44:45
bu haberi yapanı kutluyorum.önemli dikkat çeken bir haber. AK partililer bunu görmesi lazım .AK parti saadet bbp ve doğuda HUDAPAR la ittifak yapması lazım.doğudadengeleri değiştirecek sandık güvenliğini sağlayacak tek parti hudapardır. hudaprdan en az 4 aday göstermesi lazım.
nur / 25.08.2015 21:17:34
Cvp ver ebumusa
nur / 12.08.2015 17:36:18
10 larca asker ve polis oluyor hala pkk yi savunuyorsunuz ebumusa pkk nin maşasi o analar aglarken pkk yi savunuyorsun keske senin ananin yuregide yansaydi o zmn anlayacktin
hasan / 31.07.2015 15:18:08
Muhammet y. hizbulaha iftira atma iran hizbullahi kurmamistr hizbullahn hedefi islami yaymak pkknin hedefi kafirligi yaymak senin hedefinde pkk ye yardm etmek
harun / 31.07.2015 02:25:14
Ebumusa pkk militani pkk yaptiklarini bi soyle kufrun askerleri
Muhammed Yılmaz / 30.07.2015 17:45:46
İngiliz ve ABD PKK'yi, İran da Hizbileri kullanıyor. Bu devletler tutup da Ortadoğu'da ve Türkiye'de asker gönderip savaşamaz. ama bu örgütlerin sayesinde hedeflerini gerçekleştirmeye çalışıyorlar.
ebu cendel / 30.07.2015 15:22:15
Slmn alykum arkadaslar bu yorumlarinizi gonderirken lutfen dkkt edn bisey soylrkn dogru konusun tek taraffli dglde tum pencerelrdn bakn hudaparada iftira atmayn kamplar bombalanrkn hrksz oldurulrkn selahtn demirts bes yildzli otelde yuzerkn goruntulendi arkalarnda bulundgnz partiye bakn hpsi menfaaat hudapar ise kobanidn turkiyeye glnlere kurbn eti dagitiyo buna bakin hayret
muhammedi mucahide / 30.07.2015 15:15:00
Peki sz hizbullahcilar insanlari olduruyo diyosnz peki kendi gozlerinizle gormusmusnz duyuntu olrk soyluyosanz ALLAH sizi islah etsn hudapar ise kimseye zarar vermemistr bide onlrin tum adaylari kürt tur yada zazadr peki sz soylyn kim lgbt - i oln baris sulu ya milletvekillik adayi icn izn verdi tabiki Hdp arkdslr bn burdan.tarafsz konusuyorm bgn buralarda oldurulen askerlr bizim abilrmz degilmi taranan hastanelerde bzm hasta ailelermz yokmu yakilan dkknlarrda bzm babalrmz yokmu peki bunlara km zarar veriyo iyice bi dusunun
cizreli / 30.07.2015 15:08:18
İftira atma zaza bizler isid i savunmuyoruz
nedim aslan / 16.07.2015 17:17:35
Fidan Güngör dini bütün mümin bir insandı. Kim ve neden katletti. Mazisi kan üzere kurulu olanlar dinden imandan lütfen bahsetmesinler. Esas tahammülsüz olan kim? Azıcık bu akım kuvvetlense farklılıklara hoşgörüsü hiç mi hiç olmaz! Kürt aydınlarını katleden akım sütten çıkmış ak kaşık olamaz. İzzettinlere, fidanlara nasıl kıydınız.
ali / 16.07.2015 14:28:37
Pkk kendi disindaki hiç bir kürdü istemiyor.pkk yöneticilerinin ekseriyeti ermeni ve alevi olmasina rağmen hüdapar ermeni diye tamda kendilerine yakışir bir iftiracik uydurmaya başladılar.ayrıca doğunun kalkınmasini kesinlikle istemiyorlar.devlet doğuya baraj vb yatirimlari yaparken,bunlar barajlari hedef aliyor.Allah aşkina askeri amaçli barak nasil oluyor.bunlar kalplerindeki nekadar pislik varsa ,hepsini hüdapara atiyor.hüdaparin kürtler lehine olan hiç bir şeye karşi çiktiğini gormedim.bu durumda kimin gerçek kimin yalanci olduğunu herkesin gormesi lazim.
hdpli / 16.07.2015 12:59:34
Biz kurtlere zulm ettik
ali / 16.07.2015 11:36:54
derin devlet uzun süre bu örgütü kullandı. önce pkk ya karşı sonra kirli savaşta taraf olmaycağını söyleyen diğer silami yapılara karşı. bu adamların katlettiği alimleri mi soruyorsunuz. onlarcasını sen de biliyorsun ve bu ülkede vicdanını satmamış tüm müslümnalar biliyor. avukatınız sıtkı zilan bey bile huda par İzzettin YILDIRIM, Fidan GÜNGÖR ve ubeydullah DALAR meselesinde helalleşmeye gitmese hep bu şekil anılacak diyor. ama inşallah herşeye rağmen geçmişleri ile yüzleşirler ve tüm Müslümanlar adına yeni bir sayfa açılır
Zaza Dilsoz / 16.07.2015 07:41:22
Cizreliye,siddet ve baski kimden gelirse gelsin lanetlenmelidir ve lanetliyorum.Yasadiklarina uzuldum.Ama bunlari yazarken Hizbullahin palayla gun ortasi kafasini kestigi,asit kuyularina attigi, filistin askisina sip iskence ettigi,domuz baglariyla baglayip elektrik verdigi ve evlerinin altlarina gomdukleri binlerce insani dusun.Bak demekki şiddetin her cesidi insanlik disidir.Kobanide destek verdiginiz o isid katilleri binlerce Kürt cocugu ve kadinini oldurduler. Bunlari da dusun.
Ebumusab / 16.07.2015 07:37:11
Yahya benim adim ebumusab once adimi dogru yaz.Sonra iftiraci ve ihale duskunu borazanci bir gazeteye inanmami bekleme.Boyle bir gazete sizleri anlatiyorsa kendinizden suphe etmeniz lazim.iktidar yalakasi ve iftiralarla dolu binlerce haber yapiyor hergun.diger konu kendimle celismedim gercekleri yazdim.ama ismimi bile bilincli olarak yanlis yazan birisi inandiriciligini yitirmistir.senin soylediklerin tamamen gercekdisidir.sen sadece hizbullahin propagandasini yapiyorsun. Allah seni islah etsin. Gercekler senin soylediklerinin tam tersidir.
dindar bir kürd / 15.07.2015 20:41:52
Kahrolsun hain isbirlikvi ve kukla hizbulkonrtralara ve hizbulvahsetere. Allah Kurtlere bilinc akil ve iman nasip etsin.
Hasan Fehmi / 15.07.2015 18:34:49
Hudapar tepesindekiler ve çeşitli yerlerde kadrolaşmaya yoğunlaşanlar kesinlikle kürt değiller. Mesela Urfa vekil adayı kürt mü? Asla ama asla kürtlükle bağı olmayan çoğu ermeni kökenlidir. İlginç bir konudur bu ermeni arkadaşlar neden kürtlerden fundemantalist bir yapı oluşsun isterler? Çok sayıda ermeni kökenli hudaparcı var. isim isim sayılabilir. Hala bu akım için kürtlük var denilebilir mi?
yahya / 15.07.2015 18:24:43
EBU MUSA Kardeşim! kaç gündür sabah gazetesi hizbullaha yönelik komploları yazıyor. niçin okumuyorsunuz. okuduğunuzda inanmanız için ne yapmamız lazım. dernek sohbetlerimiz herkese açıktır. gelin ve bizi dinleyin gözetleyin. bakın islam dışı bir şey var mı? EBU MUSA! molla mansur hoca ile ilgili yazıları internette bulabilirsin. ben de aynı şeyleri yaptım. a. kadir ayganı da araştır. daha dün karayılan öldürülen 30 binin içinde 10 bini biz öldürdük diyelim diyor. niçin onlarla uğraşmıyorsunuz. yoldaşını öldürmek kitabını oku.
yahya / 15.07.2015 18:13:59
öncelikle lütfen hakaret etmeyin. hakaretle bir yere varılmaz. hakaret edenlere de cevap yazmayın. hüdaparı tanıyan kardeşlerim sizler kendinizi anlatın. EBU MUSA! kardeşim kendi yazdığında dahi çelişiyorsun. hizbullah izetin yıldırımı infaz ettiğini hiç bir zaman söylememiştir. altında ise inkar ettiklerini söylüyorsun. izzettin yıldırım ile ilgili kendi dilinden hizbullahı okuyun. veya hizbullahın ana dava SAVUNMALARI var mutlaka okuyun. bu güne kadar hizbullah hiç bir olayı üstlenmemiştir. kesin konuşmak müslümanın tavrı değildir. bizler ahirete iman etmişiz. ahiret her şeyi ortaya çıkarır.
Zeynep atlıhan / 15.07.2015 18:13:06
Domuzbağı, mezarevler, menzil kanadında sayısız insafsız infazlar! Garip bir oluşum. Kürtlükle bunların alakaları yok, kendileri diyorlar biz ümmetçiyiz diye. Ümmetçilikleri keşke sahih islamı yansıtsa. Kürdü katleden yazık ki hep ümmet dedikleri dindaşlardır. Yolları açık olsun.
Ebumusab / 15.07.2015 14:57:34
Narin Allah Kurtlerin yardimcisi olsun. Sizler Kürt dusmanisiniz. Arap acem ve Arap piyonlarisiniz.Humeyninin yalakalarisiniz. Biraz gozlerinizi acin ve Kurdistana hizmet edin.Halen Kürtce okullarda yasak.Kulturumuz tarihimiz ve kimligimiz inkar ediliyor.Allah rizasi icin artik uyanin ve Acemler Turklerle Araplar nasil da mubarek dinimizi kullanarak sizleri kendilerine kole yapmislar gorun.Eger Kurtseniz kendi kimliginize sahip cikin.Seyh Said ve Said Nursinin yoluna gelin.
cizreli / 15.07.2015 14:51:42
Ben cizre nur m. Sindeyim aksamdi saat 12ydi ilk once sloganlarla katil hudapar sloganlariyla silah sesleri ard arda geliyordu saat 3oldu saldiri baslamisti hepimiz bir odaya aigindik coluk cocuk kadin demeden vurdular biz polisi ariyorduk polis:15dk sonra yarim saat gecti yine aradik yine dedi 15dk sonra cocuklar agliyordu saa1ogle oldu yeni durdu bi baktik evin disinda 2600delik var ordan ciktik evimiz onarilana kadar ciktik sonra diyisunuz devlet hudapari destekliyor iftiracilar
narin / 15.07.2015 12:28:52
Ebumusa bana cevap ver
nur / 15.07.2015 12:27:20
Zaza azadi akif iftira atmayin
narin / 15.07.2015 12:25:04
Yahya kardesime katiliyorum biz pkk nin cinayetlerini saysak saymakla bitmez pkk nin yuzde80i cahil
senay / 15.07.2015 12:18:11
Guzel hemen hizbillaha iftira atin hizbullah sizden degil sizin ejdadinizdan korkmuyor iftira size yakişi ebumusa akif azadi birgun bu gercekleri anlayacaksiniz
Anti hizbulvahşet / 15.07.2015 12:13:55
Hizbulvahset ve hurdacilar acaba Kürtlerin bugun rojavada katledilmeleriyle ilgili ne dusunuyorlar.
narin / 15.07.2015 12:13:43
Siz okadar iftiracisiniz ki herkes size tepki veriyor hdp ermenilerin komonistlerin yezidilerin lgbtlilerin savunucusudur anladinizmi ebumusa akif azadi
narin / 15.07.2015 12:09:47
Ebumusa bana cevap ver sendiyosunki hizbullah sunu yapti sunu yapti demekki sen bir ajansin aralarina sizmijsin ben yahya kardese katilyorum kesin sen hdpcisin pkk nin yaptigi cinayetlerede gelelim aytac baran ,abdullah deniz ,serif simsek ,abdulcelil t., ubeydullah d., turan y. yasin b. ......saymakla bitmez siz iftiracisiniz hizbullaha iftira atiyorsunuz
Anti hizbulvahşet / 15.07.2015 12:04:01
Hizbulvahset ve hurdacilar acaba Kürtlerin bugun rojavada katledilmeleriyle ilgili ne dusunuyorlar.
Derin Devlet / 15.07.2015 12:02:31
Ey hizbulkontra savunuculari ve hizbulvahşet.Sizler bizim maaşli elemanlarimiz olarak Kürtlere vok zarar verdiniz.Onlarin butun alimlerini oldurdunuz.Kürt olmadiginiz halde Kürtlere gok zarar verdiniz.Dunyada sizin kadar paraya kul kole olacak baska bir yapi yok.
Engin 13 / 15.07.2015 11:00:58
Kürtler ne cekiyorsa bu birbirine düşman tavırların,dan çekiyor kürt düşmanlarının en sevdigi tavır çok güzel devam edin siz bibirinizi öldürün düşmanda ellerini avuştursun nedir bu tahammulsuzluk bu kin birbirinize karşı
Ebumusab / 14.07.2015 22:50:00
Yahya kardes hudaparlilarin tamami neden senin gibibdusunuyor.Allah askina bu nasil bir ruh halidir.kanitli ispatlidir butun hizbullah cinayetleri. Sen hala nasil inkar edebikiyorsun.hizbullahin kendisi izettin yildirimi kacirdigini sonra sorguladigini itiraf etti.sonra yok efendim derin devlet gelip elimizden aldi biz birakip kactik dediler. Sonra da ogrendik ki oldurulmu. Allah askina eger gercekten muslumansan bu aciklamaya sen inanir misin.hizbullahin diger cinayetlerini de teker teker anlatalim yani.
Narin / 14.07.2015 22:12:35
Hdp mitinginde bomba patladi o gun hudapar secim turu kongresi vardi hdp icin programlarini durdurdular ama hudapara bisey olsa hdp dans eder
hur / 14.07.2015 22:04:57
İftiracilar grubu azadi akif ebumusa
neriman / 14.07.2015 22:04:02
Azadi yorumun yanlis duzelt
seyda / 14.07.2015 22:01:58
Hdpci militanlar yorumlari gibi militan
gulru / 14.07.2015 21:59:38
Azadi yorumunu kiniyorum
ali ahmet / 14.07.2015 21:58:25
Yasin B. Katili kim soyleyen aallah razi olsun
ahu / 14.07.2015 21:56:46
Azadi akife sesleniyorum hdpkk niz carsafa saldiriyor lgbtlileri savunuyor insanlari tehtid ediyor ayipp utanin kendinizden inkar etmeyin
osman / 14.07.2015 21:54:01
İftiracilar hdpciler hep bayramimizi zehir etmek istiyorlar ebumusada onlardan biri
elif / 14.07.2015 21:52:46
İftiraci azadi bak ayni hdp gibi yalanci seni kiniyorum
as / 14.07.2015 21:48:10
Yahya ya katiliyom kCK:barajlar olmasin ateskes bitti bunlar guneyd. Kalkinmasini istemiyorlar
ahmet / 14.07.2015 21:45:13
Qzadi zaza akifi kiniyorumm narinin cevabi cook guzel olmus
Narin / 14.07.2015 21:43:10
Azadi bana iftira atma cevap verdim asil senin yaptigin munafikliktr hudapar batmanda : 144alime yetistirdi akife cevap vermek istedim akif aen cahilsin
adem / 14.07.2015 20:04:26
Adem.işi gücü yalan dolan,baskı ve tehdit olan hdp ve PKK dir.malesef Amerika ve israilin kürt bölgesindeki taşeronluğunu üstlendiler.ve tümzamanlarin enyalanci grubu.dolayısisiyla hüdapara saldirmalari küfürlerinin gereği,asil dindarlar onlarin yalanlarina kanip muslumanlar hakkinda suizan etmemeli.
yahya / 14.07.2015 16:34:15
eğer sen kendini bildin bileli islam ile haşir neşir isen kurandan da haberdarsın. öyle ise: hüdapar açıkça işidin yaptıklarını kınıyor iken, nasıl olurda destekliyor dersin. madem iddialısın: hüdapar teşkilatlarına gidip haşir neşirliğin hürmetine işidi sor. izzettin yıldırım hocayı fidan güngörü ve... diğerlerini sor. yıllarca musa anteri bu camia vurdu dediler a kadir aygan biz vurduk deyince kimse 'ya hu biz haksızlık ettik bu camiaya özür dileriz' demedi. hala eceli ile vefat eden molla mansur hoca ile ilgili bu camia suçlanır. insaflı olan gidip ailesine soramaz mı?
yahya / 14.07.2015 16:18:48
eğer sen kendini bildin bileli islam ile haşir neşir isen kurandan da haberdarsın. öyle ise: hüdapar açıkça işidin yaptıklarını kınıyor iken, nasıl olurda destekliyor dersin. madem iddialısın: hüdapar teşkilatlarına gidip haşir neşirliğin hürmetine işidi sor. izzettin yıldırım hocayı fidan güngörü ve... diğerlerini sor. yıllarca musa anteri bu camia vurdu dediler a kadir aygan biz vurduk deyince kimse 'ya hu biz haksızlık ettik bu camiaya özür dileriz' demedi. hala eceli ile vefat eden molla mansur hoca ile ilgili bu camia suçlanır. insaflı olan gidip ailesine soramaz mı?
yahya / 14.07.2015 15:51:19
ebu musa isimlerini verdiğin alimleri bu camianın öldürdüğünü nereden biliyorsun. kaldı ki 90'lı yılların karanlık günlerinde yaşananların hepsini neden bu camiaya mal ediyorsun. İŞİ'e gelince: sayın yorumcular ebu musanın bilip bilmeden konuştuğu ortada. ben bir daha haykırıyorum! işidin yaptıklarına lanet olsun. işidin yaptıklarını destekleyenlere lanet olsun. işid hüdaparı kafir ilan etmiş iken nasıl olurda böyle saçma şeyler yazarsınız. daha önce iftiracılar nusraya destek veriyor dediler. nusra ve işid savaşınca işide destek veriyor dediniz.
ali2 / 14.07.2015 15:31:43
güzel kardeşlerim sadece kendi kaset ve yayın organlarınızdaki hırçın dile bakın, bu bile bu adamların ruh yapısı hakkında bir bilgi verir. kaldıki devletin ne kadar bu adamları kolladıkları 1990 dan beri biliniyor. son olayı katmayın, aynı zihniyet tekrar pkk ve sizlerin savaşını istiyordu ondan müdahale etmemiş olabilir. Allah aşkına kendiniz bir kendiniz dışıdaki Müslümanlardan dinleyin. adalette şaşmaycağınıza inandığınız Müslümanlardan ne diyorlr size
ali1 / 14.07.2015 15:29:17
derin devlet uzun süre bu örgütü kullandı. önce pkk ya karşı sonra kirli savaşta taraf olmaycağını söyleyen diğer silami yapılara karşı. görünen o ki esma ve narin kardeşime tarihi iyi okumalarını salık veririrm. bu adamların katlettiği alimleri mi soruyorsun. onlarcasını sen de biliyorsun ve bu ülkede vicdanını satmamış tüm müslümnalar biliyor. avukatınız sıtkı zilan bey bile huda par izzettin yıldırım, fidan Güngör ve ubeydullah dalar meselesinde helalleşmeye gitmese hep bu şekil anılacak diyor.
Akif srkya / 14.07.2015 14:14:05
Yahya sen bizim aklimizla alay mi ediyorsun Allahaskina. Hizbullahcilarin %60 i okuma yazma bilmiyor. Ve sen hizbulvahsetin katlettigi alimlerin ismini mi istiyorsun.Izettin yildirim,Şehid avci ve fidan gungor.bunlari hizbulvahset oldurdu.su hudapari kuranlar yani.ve binlerce alim daha var. Ac bak internete o ninlerce ismi bulman zor olmayacaktir.Simdi ben sana sorayim.yalan bir lafzi kafirdir.bu alimleri hizbullah oldurmedi mi?Allah korkusu olan bir insan buna dosdogru cevap verir.
Zaza Dilsoz / 14.07.2015 14:04:31
Ebumusaba katiliyorum. Hudapar sadece Kürt dusmanligivyapiyor. Kurtler inkar ve asimile edilirken dilleri kultur ve kimlikleri yasaklanirken bile hudapar Kurt taleplerine karsit bir tutum takindi. Kurdistanda kaos ve kargasa cikartti.kobanide kurtler katledilirken hudapar iside eleman gonderiyordu.simdi hudaparin Kürt olduguna kim inanir.Devletin inkarci ve yasakci tutumunu bir gun bile elestirmedi.AKp ye toz kondurmadi.
azadi / 14.07.2015 13:59:03
Narin, ebumusab cevap vermmemis ama ben cevap vereyim. Bence kafirin safi bellidir. Ama hudaparin yaptigi acikca munafikliklir. Cunku acikca iside sestek veriyor.Binleece Kurt alimi oldurdu. Derin devletin maşasi olarak kullanildi ve islama cok fazla zarar versi. Asit kuyulari, domuz baglari, filistin askisi ve mezar evler. Butun bunlari yapanlar musluman olabilir mis sence. Ha simdi onlari biz yapmadik diyeceksin ama buna da hicbir musluman inanmaz.
esma / 14.07.2015 13:23:47
Ebumusa Narin dogru soyluyor hudapara tapilan saldirilar:1dernek binalaei yakilmasi 2:uyeleri oldurulmesi 3:alti sekiz ekim vahseti 4;cizre olayi 5:carsafli bayanlara saldirmasi 400yakin saldiri var hudapR hep sabir cekti sonra diyosunuz hudapar militan devlet destekli abd destekli hdpciler:biji serok abd ve obama yalan soylemeyin
narin / 14.07.2015 13:09:50
Belli degl hangisini savunuyorsun yahya kardesime katiliyorum
narin / 14.07.2015 13:08:30
Ebumusab cevap versene biz kafir yahudimiyiz
hur / 14.07.2015 13:07:53
Hdppkk abd destekli
narin / 14.07.2015 12:58:25
Benim evim guneydoguda ebumusab ayipmi kafirmiyim batiyi savunuyosun
narin / 14.07.2015 12:56:43
Ayiptr sana ayip ebumusa kotu yorum yaptihin icin
Ebumusab / 14.07.2015 10:56:31
Narin ben kendimi bildm bileli islamla hasir nesirm.Iyi arastrdm bir suru cemaat tandm.emin ol Hudapar kesinlikle iyi niyetli degil.Huseyin velioglunun hayatni tarafsiz bir gozle okursan onun nasil bir firildak oldugnu ogrenrsn.derin devletle butun baglarini gorursun.Fidan gungor, izettin yildirim ve sehid avci gibi binlerce insani sehid ettiler.Hem de domuz bagi, asit kuyulari, filistin askisinda.bunu bugun işid bile yapmiyor.bu bir muslumana nasil yapilir.nasil bir vahsettir bu.topraktan mezar evler fiskirdi.bunlari kim inkar edeblr.hudapar bu gunlerde iside katiliyor bunu neden gormuyrsnuz.
narin / 13.07.2015 23:10:42
Ebumusa sen diyosun hudapar teror devlet destekli cizrede 10saat pkk hudaparlilarin evlerini taradi devlet izledi pkk vurdu hani hudapR devlet destekli yalan atma hdpkk yi akp hukumeti simartti mhp:basortu yasagi chp:imam h. Ortakisimlarini kapatacaz hdp:din dersi kaldirilacak lgbtlileri savunmasi 300milet v. Adaylarindan 100 kurt 200alevi hani kurtlugu savunuyosunuz Sen degilmiydin hudapar militan teror ruhlu diyen sonra diyosun ayni mhpciler gibi adina yazik ebu musa vala bizim cocuklarmz okullarda din k. Sier kurani k. Dersleri aliyo
narin / 13.07.2015 22:46:50
Ebumusab okullardaki ogrenciler kafirmi musluman degilmiler musluman olan biri zorlada olsa dinini ogrenmek zorunda peki lgbtliler ne oldu mhp hudapari karistrma hudapar militan degil kafana sok sen akplimisin hudapar magdurdur mazlumdr cizredeki olaya ne diyiceksin sen hangi partidensin bi soyle hudapar lim ve alimelr yetistiriyor farkindaysa bi dusun biri sana saldrdi hemde 10larca1000lerce kez ne yaparsn tabiki misilleme hizbullahta bunu yapmis
yahya / 13.07.2015 18:10:15
hüdaparın türk kürt arap zaza çerkez bir çok mensubu üyesi var. hem batıda hem doğuda. batıda günah var dediğiniz, doğuda yok mu.hiç bir örneğe gerek yok. küçük bir köyde veya bir ilçedeki ahlaksızlıklar düğünler,halk evleri kültür merkezleri vb. size bir şey ifade etmiyor mu? yoksa 'bizim kafirimiz dahi türklerin kafirinden iyidir' diyen emekli imam gibi mi diyrsunuz. bu imam çok ilim sahibi. onu bizzat tanıyorum. dedemlerin dostu. hüdapar ne diyor' bir müslüman türkü kürdü arabı zazayı çerkesi rusu bin kafir türke kürde araba zazaya çerkese rusa değişmem.' hangisi islami bakış açısı.
yahya / 13.07.2015 18:04:23
siz hiç babasını tanımayan, babasına amca diyeni gördünüz mü? ben gördüm babası cezaevinde iken bir kaç aylık olan çocuk 9 yıl boyunca babasından uzakta kaldı. ona amca diyordu.bu alim bugün hüdaparlı. allhatan korkun. hüdapara yakın sosyal medyaya bakın. islam dışı bir şey var mı? ne için ahireti düşünmeden yorum yapıyorsunuz.ahirette bu kadar büyük bir camianın vebalini nasıl taşıyacaksınız. bu camiaya en büyük düşmanlığı ABD israil yapıyor iken bu camiaya en büyük düşmanlığı hdpkk yapıyor iken siz niçin onlardan yanasınız. bari bizden değilseniz. küfür etmeyin bu günahı taşımayın.
yahya / 13.07.2015 17:48:40
bu satırları yazan da ünüversite mezunudur. eğer o bahsettiğiniz ülkücü jitemci ergenekoncu olmasaydı şu an arkadaşlarım gibi doçenttim. ancak üzerimize çullandırdığınız jitemciler ergenekoncular sadece nefes almamıza izin veriyordu. beni ergenekonculara kim gösterdi biliyor musunuz. şu an bir üniversitede prof olan bir ilahiyatçı. ve macera başladı sürgün kovalamaca hapis okulda derslerden kalma vb... benim sınıf arkadaşlarım yorumlarıma notlarıma hayrandı. bir güne bir gün gelip hüdapara kimsiniz dedinizmi dindar kardeşlerim. yoksa sadece bir kaç ağabey doğru mu söylüyor.
yahya / 13.07.2015 17:43:27
ahirete iman eden nasıl böyle bir iddiada bulunabilir. örneğin ben şuan oruçluyum sayın yorumcu/lar. hdpkklılar herşeyi söyleyebilir. ama siz dindarlara söylüyorum. vallahi tövbe etseniz de kıyamette sizden şikayetçi olacağım. siz kolay kolay hesap veremeyeceksiniz. bu yorumlarınızla bozduğunuz insanların vebalini nasıl taşıyacaksınız. üstelik cahil diyorsunuz. yine allaha kasem ederim ki: açtığımız bir derneğin 7 kişilik yönetminde 1 liseli 1 yüksek okullu geriye üniversite mezunu 5 kişi var.
yahya / 13.07.2015 17:37:35
huda parın alim öldürdüğünü iddia edenler! eminim ki sen de islami bir hayata sahipsin. ahirete inanıyorsun. ve hudapar jitemin projesidir diyenler. bu dünyada hiç kimse sizi ikna edemeyecek. örneğin öldürülmüş dediğiniz alim gelip dirilse ' ya hu vallahi de billahi de tallahi de katilim jitemin falanca elemanıdır. buna yazıcı melekler şahittir' dese de sizler fasıkların haberlerine imamnn etmişsiniz. hüdaparın öldürdüğü bir alim söyleyin. onlar bölgenin izzeti iken bu camia bu kadar islami çalışma medrese vb. ile uğraşırken nasıl da ilamla alakaları yokmuş.
Ebmusab / 13.07.2015 13:11:16
Narin, yorumum harfi harfine dogru. Ben uydurmuyirum kimseye de iftira atmiyorum. Ama sen ideolojik baktigin icin yanlis degerlendirme yapiyorsun.Soz konusu hudapar. Ama siz hemen hdp pkk yi ortaya atiyorsunuz. Dikkat edin mhp de aynisini yapiyor.mhp den jicbir farkiniz yok.
Ebumusab / 13.07.2015 13:07:47
Narine, bence de zorunlu din dersi kalkmalidir.islami anlayan bir insan dinde zorlama olmadigini da bilir.adam musluman degilse zorla mi dini ogreteceksin.kaldiki gunumuz din dersleri dinle alakasi olmaysn bir suru kemalis ve laik bilgiyle dolu.bunlarin propagandasini yapiyor.
narin / 12.07.2015 21:17:09
Ebumusa yorumun cook yanlistr asil teror orgutu olqn hdpkk hdp:zorunlu dun dersi kaldrilacak kimse bunlarn musluman oldugunu bana soylemesn
musluman / 11.07.2015 19:25:47
Hudapar hic bi zmn alimleri oldurmemistr onlarin gayesi alim oldrmk degil alim ve alimeler yetistirmek farkindaysanbihudaparlari olduren hdppkk hep biz hudaparlilari olduruyo oldurulenlerin coguda hoca vs seydadir
Zaza / 11.07.2015 03:06:30
E vallahi ben de dindar bir Kurdüm ve bu hudapardan nefret ediyorum. Bunlarin islamiyetle hicbir baglantisi olmadigina inaniyorum. Cunku bunlar gecmiste binlerce alim oldurduler. Musluman kürd alimmedrese alimlerini hem de. Bugun Kürtlerin dil kultur kimlik talepleriyle ilgili tek bir istekleri yok. Sonuna kadar mhp ve devletle ayni gorusteler. Peki bunlarin musluman ve Kürt olduklarina dair onlari savunanlardan tek bir kanit gostermelrini istesek ne diyecekler.
Ebmusab / 11.07.2015 03:03:05
Benim cevrede gorebildigim ne kadar cahil, militan ruhlu terorist varsa hepsi hudaparda sorumlu mevkilerde ve yonetici konumunda.Evet pkk Hdp yi elestiriyoruz.cok fazla yanlislari var. Ama hudapar dogrudan devlet destekli. Ve korucularla ayni mantikla kurulmus paravan bir orgut.sadece doguda orgutlenmeleri bunun bir ispati. Guneyde neredeyse islamiyet yok. Oruc tutan namaz kilan yok gibi. Fuhus ve faiz icki kumar girla gidiyor. Dogu oralara gore cennet. Peki bunlar neden batida degil de doguda orgutleniyorlar. Cunku bunlarin derdi islam degil kürt catismasi.
sehadet / 10.07.2015 21:39:20
Bn hic yorum yapmayi sevmem ama bu yorumlari gordu.de cvb vermek istedm once bilal erdem e sunu diyorum hudapar hic bizaman kimseye oy vermek haramdr dememmistir yanlis oy vermek haramdr demistr bu nu ynls yere cekmeyin demekki bzm turkiyede okadar cok KOTULERimiz olmuski iyiler de milleti kotulerin eline birakmamak icin referansi islam olan bir secim koymak istemisler ortaya Lutfn haberleri dogru yerden dogru rakip edin yalanlafla gelmeyin cezasi iki dunyadada var Unutmayin
Bilal erdem / 09.07.2015 17:53:46
Ben hüdapara anlam veremiyorum,düne kadar oy vermek haramdır.acaba ne değiştide pardi kuruldu yoksa iran devlet lideri hameneyden vahy geldide haberimiz mi yok.
ALİCAN / 09.07.2015 13:40:24
HDPKK'lıların yalancı ve iftiracı ahlâkı bu köşedeki yorumlara da yansımış. Artık Kürt haklarına sahip çıkmakla İslam düşmanlığını (ya da İslamdışılığı) birbirinden ayırmalısınız. Dindar olarak meşru çerçevede hak savunmasını yapın ama ırkçı, din dışı ve şiddet yanlısı bir siyasi hareketi savunmak zorunda değilsiniz. Oturup sakince düşünmeye ihtiyacınız var. Yanlış yoldan dönünüz. Kimliğine sahip çık ama bir ırk uğruna ebedi cehennemi haketmemek için dikkatli ol. İslamı ölçü al. Sevgin de nefretin de İslam'a göre olsun. Durumunu İslami ölçülere göre gözden geçir.
ruh / 09.07.2015 06:35:28
Ey hakan ve hazm sizn yorumunz cok yanlis cizrede pkk 10saat hudapar lilarin evlerine saldrdi devlet onlara yardm etmedi coluk cocuk yaşli kadin demedn vurdular cunku onlarin teseturleri ayri bir sekilde siz onlara isd diyosunz git nur 31.ayeti ac okuyun ayip her carşafli kadini gordugunuzde saldiriyorsunz hdp:kadina siddete hayir tamtersini yapiyorlar ayip degilmi
kanka / 09.07.2015 06:26:53
Chp:imam hatiplerin orta kismlarini kapatacaz hdp:lgbtlileri savunmasi pkkde zulm ediyo iside fark yol soyleyin yasin b. Katili kim
nur / 09.07.2015 06:18:41
Hudapar diyorki bizim referansimz islamdir peki hic duydunuzmu hdp mhp chp akp refaransmz islamdir dediklerini hic duydunuzmu
ALİCAN / 08.07.2015 14:16:07
Her müslüman bulunduğu yerde safını İslam'dan, İslamiyet için çalışanlardan yana koymalıdır. Siyasi tercihleri yaparken de bu böyledir. Güneydoğu'da sanki Mekke dönemi yaşanmaktadır. Bu şartlarda HDPKK desteklenemez. Ak Parti ve HÜDA-PAR Kürt kimliğine ve haklarına karşı olmayıp taraftar olduğuna göre Kürtlerin HDPKK'dan uzaklaşması hem dünya hem ahiret için mantıklı ve doğru gibi geliyor insana
hazm / 08.07.2015 14:14:53
adamları öven yorumcuların seviyelerine bakın, bu at gözlüğü ve sığlıkla islamı temsil ettiklerini söylüyorlar. kirli geçmişe ne oldu. evet pkk terör üretti peki siz onlardan dah mı masumsunuz. deseler biz kendimizce islami söylemi olan bir partiyiz normal karşıalrız da biz islami partiyiz nedir acaba. diğerleri kafir mi akp MHP chp hdp sp hepsi kafir mi
hakan / 08.07.2015 09:31:17
Arakadaslar sunu herkes iyi bilsin ki Hudaparin zerre kadar islamla alakasi yok. Onlar 1990 larda jitemin korumasindaydilar ve Kürtlere kan kusturdular. Halen de o yaralar sarilmadi.Devletten hepsi cok yuklu paralar aliyor. Ve tek amaclari Kurtler arasinda kavga cikarmak. Bunu yapmak icin secimde Akp ye degil HDP ye muhalefet ettiler saldirdilar. Allah askina muhalefete muhalefet edilir mi. Iste bunlarin amaclarini cok iyi ortaya koyuyor bu.
osman / 08.07.2015 09:28:12
Bu Hudapari neden sadece AKP ve ulkucüler destekliyor. Demek ki Hudapar onlarla ayni amacla kurulmus bir maşa. Bir truva ati. Kurdü kürde dusurme ve kirdirma dusuncesidir. Ama Allahtan butun Kurtler bu isidcileri cok iyi taniyor.
halil / 08.07.2015 09:26:26
Allah hüdapara firsat vermesin. Hepsi derin devletin ve jitemin maaşli elemanlari. Tek amaclari var Kürt dusmanligi. Bugune kadar Kurtlerin gasbedilen haklariyla ilgili tek bir aciklamalari olmadi. Tek amaclari Kurtlerin hak sahibi olmalarini engellemek.
sur / 08.07.2015 07:32:04
Hdp -işid:-):-)
gul / 08.07.2015 05:55:08
Hudapar teror diyeni allah hidayet etsin hdpterordur
ileyda / 08.07.2015 05:52:43
Hdp lgbtliiiii cevap vermektrn korkmayin dwgilmi arkadaslar cook dogru kanka
nur / 06.07.2015 07:30:06
Bakin arkadaşlar hudapar in yaptiglari : 1-kutlu.d.yapmasi 2-yetimlere sahip cikmasi 3-islami anlatmasi 4-fakirlere et dagitmasi saymakla bitmez hdp nin yaptiklari: 1-lgbtlileri savunmasi 2-kabeyi kotulemesi 3-iftiraci olmasi 4-insanlari tehtid etmesi 5-kudusu kotulemesi 6-zorbaci saymakla bitmez
kanka / 06.07.2015 07:12:14
Hudaparin yakasini birakin yeter bn hdpliydim simdi hudaiparisectim
kanka / 28.06.2015 06:16:03
Hudapar bir orgut değildir islam8 savunandir ben ondan yanayim
kanka / 28.06.2015 06:12:46
Hdp onlarin oylarini çalmistir
zaza / 15.06.2015 03:44:32
Allah bir gun gercek yuzleri ortaya cikaracaktir kimin kurtlerin hayrini istediyini kimin ise kurtlere kurtlerin dinine kulturune dusmanlik ettigini ortaya cikaracaktir hudapara atilan iftiralari birgin halk gorecek bdp ise kirli yuzunu artik ortemeyecek
urfalı / 13.06.2015 09:49:44
neden turkıyenın batı ve dıger bölgelerınde orgunlenmıyorlar sadece guneydoguda doguda orgutlenıyorlar ? cunku devlet tarınfandan desteklı bır farklı amaclarda kulanılan bır yapı !! hızbulah ta görduk daha once yıne aynı senaryo
settar / 12.06.2015 16:28:17
Oy oranlarına bakın oyunu görün, çok güçlü bir tabanları varmış gibi bölgede örgütlenmişler. Sırf ortalığı karıştırmak için biraraya gelmiş parti adı altında toplanmış şer grubu bunlaar ve daha kötüsü İslamı lekeliyorlar. İslamiyeti antipatikleştiriyorlar. Allahım bizi bu şer gruplardan kurtar islamiyeti bu şer gruplarına teslim etme dinimizi bu insanların tekeline teslim etme bize rehber ol :(
Adem / 10.06.2015 15:45:45
Huda par i sırf müslüman kimliğini on plana çıkardığı için destekliyorum inş daha da iyi yerlere gelirler
aaaa / 09.06.2015 20:21:05
Hudapar a allah yardim etsn millet alcak adamlara oy veriyo ve en buyuk yahudi partisi olan hdp ye veriyo allah hdp lanet etsn hudapar islami bir partidir bunu herkes kabul etmeli tabiki hdp kabul etmez
Ahg / 09.06.2015 17:12:21
... .... yorum yapanlar var.hudapar bir çeşit sigorta görevi görüyor kürt halkı için ama sahipsiz bırakıldı aynı zamanda hdp şımartildi.Bu arada ben AKP liyim hemde sonuna kadar.
selam / 09.06.2015 14:18:14
Huda par ne işit nede başkası dır islami bir camiası kimse kendini haklı göstermek için ve yaptığı zulüm karanlık işlerini örtmek için Huda par a iftira atmasın
abdullah / 09.06.2015 13:37:02
HDP mecliste olduğu sürede hüdapar diye bir parti meclise giremeyecektir.müslümanların katilleri İŞİD+HÜDAPAR fark yok
abdullah / 09.06.2015 13:35:19
HDP mecliste olduğu sürede hüdapar diye bir parti meclise giremeyecektir.müslümanların katilleri İŞİD+HÜDAPAR fark yok
merhaba / 09.06.2015 02:15:01
2015in cennetten arsa satan güzelim insanları ((:
ALLAH bereket versin / 08.06.2015 22:50:38
ALLAH bereket versin
kadir yüksel / 08.06.2015 14:39:09
çok bile almışlar :)
merdan mert / 08.06.2015 09:56:12
çok almışlar
Foto Galeriler Videolar Yazarlar Günün Özeti
TİMETÜRK SON HABERLER
ÇOK OKUNANLAR
TİMETÜRK AJANS HABERLERİ
SON YORUMLANANLAR