$

Dolar

46,6278

Euro

53,1585

£

Sterlin

61,6347

Frank

57,6221

Gram Altın

6.127,3200

Bitcoin

2.803.419

$

Dolar

46,6278

Euro

53,1585

£

Sterlin

61,6347

Frank

57,6221

Gram Altın

6.127,3200

Bitcoin

2.803.419

Türkiye

Bakan Şimşek: Giresun İsviçre'den daha iyi

Devlet Bakanı Mehmet Şimşek, Geşi Anneliza Şimşek ile birlikte Giresun'un Kümbet Yaylası'nda doğa yürüyüşü yaptı.

15.06.2008 - 14:36
Timeturk Editör
Bakan Şimşek: Giresun İsviçre'den daha iyi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Bakan Şimşek, çeşitli ziyaret ve incelemelerde bulunmak için geldiği Giresun'da geceyi geçirdiği Dereli ilçesine bağlı Kümbet Yaylası'nda geçirdi. Bakan Şimşek, eşi ile birlikte yaylada sabah saatlerinde doğa yürüyüşü gerçekleştirdi.

Şimşek, kendisini izleyen gazetecilere, Giresun'un Türkiye'nin cennet yörelerinden biri olduğunu söyledi.

Giresun'un turizm potansiyelinin İsviçre'den bile daha yüksek olduğunu vurgulayan Şimşek, ''Tanıtımla birlikte buralara doğaya uygun tesisler yapıldığı takdirde bölge turizmin katkısıyla gelişecektir. Yeni tesis kendi talebini doğurur'' dedi.

Daha sonra Şebinkarahisar ilçesine giden Şimşek, TOKİ'ye ait inşaatta ve meslek yüksekokulu inşaatında incelemelerde bulunarak, yetkililerden bilgi aldı.

Alucra ilçesine de giden Şimşek, burada bir süre sokaktaki vatandaşlarla sohbet etti.

Bakan Şimşek, Alucra AK Parti İlçe Başkanlığını da ziyaret ederek, partililerle bir süre görüştü.

AA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın