Sevgili okurlarım merhaba, bugün sizlerle TİMETÜRK’te köşe yazarı olarak ilk buluşmamızı gerçekleştiriyorum. Bu köşemde, sizlerle düşüncelerimi, gözlemlerimi ve Türkiye’mizin meselelerine dair görüşlerimi paylaşmanın heyecanı içindeyim.
Öncelikle belirtmek isterim ki; bu fırsatı bana sunan TİMETÜRK’e, Sayın Adem Şahin’e müteşekkirlerimi belirterek başta ve siz değerli okurlara teşekkür etmek istiyorum. Türkiye, tarihi ve kültürel zenginlikleriyle, milletimizin sarsılmaz iradesiyle her daim geleceğe umutla yürüyen bir ülke.
İşte bu köşemde, düşündüğüm araştırdığım gözlemlediğim bazen doğaçlama yaptığım her türlü gökkuşağı gibi rengarenk yazıları sizlerle paylaşırken, objektiflikten ve hakkaniyetten güven duygusundan asla ödün vermeyeceğim. Kalemim, milli ve manevi değerlerimizi merkeze alarak, birleştirici, yapıcı ve sağduyulu bir üslupla dile gelecek.
Gündem de cereyan eden Türkiye’de ve Dünya’da nabzını tutarken, olayları sadece yüzeysel bir şekilde ele almak yerine, derinlemesine analiz ederek, sizlere farklı bir perspektif sunmayı hedefliyorum. Bu köşede, kimseyi ötekileştirmeden, her fikre saygı duyan aynı zamanda vaktinde çözüm önerileri sunarak, ülkemizin daha güçlü, daha müreffeh bir geleceğe ulaşmasına katkıda bulunmaktır. Sizlerden de bu yolculukta fikirlerinizi duymak bu köşeyi birlikte zenginleştirmek isterim.
Çünkü inanıyorum ki birbirimize kulak verdikçe ortak aklımızla her zorluğun üstesinden gelebiliriz. Bir sonraki yazılarımda da gündemin sıcak bir konusunu ele alarak yine aynı ilkelerle sizlerle buluşacağım. O’ zamana kadar… Sağlıcakla, huzurla ve sevgiyle kalınız…
Saygılarımla,
Prof. Dr. Beyhan Asma/TİMETÜRK