Türkiye'de ilk! 16 Yaş Altı Satranç Milli Takımı olimpiyat şampiyonu oldu
Azerbaycan'ın Nahçıvan şehrinde düzenlenen FIDE Dünya 16 Yaş Altı Satranç Olimpiyatları'nda Kırmızı, Beyaz ve Anadolu olmak üzere 3 takım halinde yarışan Türkiye Satranç Milli Takımı, Türkiye-Kırmızı Takımı ile satranç tarihinde ilk kez Olimpiyat şampiyonu oldu.