ABD'de neden on binlerce hemşire işe gitmiyor?
Sağlık çalışanlarının hayatlarını riske attıkları bu dönemde ABD'de on binlerce hemşire işlerine gitmiyor. Bunun nedeni ABD sağlık hizmetleri kuruluşlarının koronavirüs krizi sırasında gelir elde etmek için maliyetleri azaltmaya çalışmasından kaynaklanıyor.