İsrail Çevre Koruma Bakanı da koronaya yakalandı
İsrail Çevre Koruma Bakanı Gila Gamliel, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını açıkladı. Öte yandan Sağlık Bakanlığından yapılan yazı açıklamada, dün geceden bu yana 13 kişinin daha hayatını kaybettiği ve toplam can kaybının 1692'ye yükseldiği belirtildi.