Binali Yıldırım'dan taşeron işçi açıklaması
Başbakan Binali Yıldırım, bugün yayımlanan KHK ile taşeron çalışanların devlette daimi işçi kadrosuna alındığını belirterek, 'Yaklaşık olarak 900 bin çalışanımızın bu sorununu çözmüş olmaktan dolayı mutluyuz' dedi.