TBMM Başkanı Binali Yıldırım'dan yeni öğretim dönemi mesajı
TBMM Başkanı Binali Yıldırım, yayımladığı mesajda yarıyıl tatilinin sona ermesi nedeniyle öğretmen ve öğrencilerin yeni öğretim dönemlerini tebrik etti. Yıldırım mesajında, 'Çocuklarımızı ve gençlerimizi hayata en güzel şekilde hazırlamak için bütün imkanlarımızla gayret ediyoruz. Çünkü eğitim...