Binali Yıldırım Sancaktepe'de vatandaşlarla çay içti
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Binali Yıldırım, Sancaktepe'de Bahçelievler Caddesi esnafıyla çay içti. Çayını kıtlama içen Yıldırım, "Erzincanlılar çayı kıtlama içer ama şeker çakma" dedi.