Yangında 2 ferdini yitiren ailenin evi yeniden yapılacak
Kütühya'nın Simav ilçesinde evlerinde çıkan yangında oğlu ve eşini yitiren Mehmet İşlek ile kızı Dilek İşlek taburcu edildi. Aileyi ziyaret eden Simav Kaymakamı Türker Çağatay Halim, başsağlığı dileyip, yanan evin yerine yenisinin yapılacağını söyledi.