Şişlideki çöp yığınları toplandı
Şişli Belediyesinde temizlik işçilerinin maaşlarını alamadıkları için yaptıkları grev nedeniyle ilçede bulunan cadde ve sokaklarda biriken çöp yığınları günler sonra toplanmaya başlandı.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?