Filistin'den sonra sıra Suriye'de: İşgalciler sınırı aştı
İsrailli yerleşimciler Golan Tepeleri'nden sınırı geçerek Kuneytra'da yeni bir yerleşim yeri kurma girişiminde bulundu. Sosyal medyaya yansıyan görüntüler bölgedeki işgal faaliyetlerini yeniden gündeme taşıdı.