Türkiye-Pakistan arasında üç anlaşma; Bakan Bayraktar’dan açıklama
İstanbul'da Türk ve Pakistanlı şirketler arasında imzalanan üç anlaşmayla enerji alanında iş birliği derinleştirildi. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, "Deneyimlerimizi sonuna kadar paylaşacağız" dedi.