Timeturk: Haber, Timeturk Haber, HABER, Günün haberleri, yorum, spor, ekonomi, politika, sanat, sinema

  • DOLAR 2.36
  • EURO 2.94
  • ALTIN 90,61

Fethullah Gülen benzetmesi Nuh Gönültaş'ı kızdırdı

Ülke TV'de yayınlanan Bıçak Sırtı progmanında Fethullah Gülen tartışması çıktı. Gülen için yapılan emekli vaiz benzetmesi Nuh Gönültaş'ı çok kızdırdı.

Ülke TV'de yayınlanan Ersoy Dede'nin sunduğu Bıçak Sırtı programına Gezi Parkı olaylarının konuşulduğu anda Fethullah Gülen'e 'emekli vaiz' benzetmesi Nuh Gönültaş'ı çileden çıkardı.

Gazeteci Nuh Gönültaş ve gazeteci Fatih Tezcan o andan sonra Fethullah Gülen tartışmasına girişti.

Gönültaş'ın Erdoğan'ı eleştiren sözleri ve bir daha oy vermeyeceğini açıklaması üzerine Fatih Tezcan tartışma konusunun saptırıldığını söyledi. Tezcan'ın Fethullah Gülen için isim vermeden 'emekli vaiz' benzetmesi yapmasına sinirlenen Gönültaş "Benim olduğum yerde eleştiremezsiniz" diyerek programı terk etti.

Gönültaş "AK Parti sanki direniyormuş gibi durarak bu sürece destek veriyor gibi. 'Erdoğan'a biçilen gömlekler üzerine oturuyor' derken Erdoğan kendisi alıp giyiyor bunu." dedi.

Sunucu Ersoy Dede'nin 'Erdoğan diktatör gibi mi görünmeye çalışıyor' sorusuna 'Başbakan'ın tabiatı bu' cevabını veren Gönültaş Erdoğan'ın sert tabiatlı olduğunu söyledi.

Gönültaş sözlerini "Türkiye'de 11 yıla gelmiş ve üç seçimdir oylarını arttıran kişi aynı konuma gelebilir, otoriterleşebilir" diyerek sürdürerek AK Parti politikalarını eleştirdi.

BİR DAHA AK PARTİ'YE OY VERMEYECEĞİM

Gönültaş AK Parti'nin sözlerini tutmadığını söyleyerek artık oy vermeyeceğini şu sözlerle açıkladı: "Başbakan'ın artık kendisini yüzde 50'nin başbakanlığına mahkum ettiğini düşünüyorum. Başbakan'ın karizmasını çizmeye çalışanlar başardılar. Ben bu partiye 3 dönemdir oy vermiş adamım, artık oy vermeyi düşünmüyorum

BENİM OLDUĞUM YERDE FETHULLAH GÜLEN'İ ELEŞTİREMEZSİNİZ

Fatih Tezcan, Nuh Gönültaş'ın konuşmalarına tepki göstererek "AK Parti'yi mi konuşacağız, Gezi Parkı'nı mı konuşacağız? Gezi'de bir sürü olay oldu, CNN'in yaptıkları varken AK Parti'yi mi konuşacağız" dedi

Fatih Tezcan, Nuh Gönültaş'ın sözlerini eleştirirken Fethullah Gülen'in ismini vermeden 'emekli vaiz' tanımlamasını kullanınca programda ipler koptu. Nuh Gönültaş bunun hakaret olduğunu savunarak "Benim olduğum yerde eleştiremezsiniz" diyerek programı terk etti.



  • YORUM YAZIN
  • İÇERİĞİ YAZDIRIN

YORUMLAR

Osman Gazibey / 13.07.2013 16:30:20
1- Emekli Vaiz ifadesi hakaret değildir ! Bu sözü hakaret kabul etmek, Vaizliği aşağılık bir iş kabul etmektir ve tüm vaizlere hakarettir !
2- Emekli Vaiz sözü tam manası ile bir hakikattir !
3- İslâm inancına göre Allah (C.C), Melekleri ve Peygamberleri hariç herkes eleştirilebilir !!! Yalnız Sahabe eleştirisi, Sahabenin bizatihi kendisince yapılabilir ! Sahabe olmayanın Sahabeyi eleştirmesi Hadsizliktir !!! Bu durumda sormak lâzım Gülen sizin Rabbinizmi ?!?
hakan / 09.07.2013 10:38:57
mehmet kardeş milyonların sevmesi, 50 yıllık hizmet geçmişi olması taassub sahibi olunmasını gerektirmiyor madem bu kadar geçmişi ve milyonlar seviyorsa fatih tezcan emekli vaiz dedi diye fethullah gülenin sevgisi ayaklar altında olmaz. bu korku neden emekli vaiz denilince siz karşınızdakine siz namussuz şerefsiz deme hakkına sahip değilsiniz eğer bunu söylüyorsa birileri fethullah gülen peygamberden sonra ki en üstün kişi yerine konuluyor demektir. bu kadar basit
hakan / 08.07.2013 21:04:06
mehmet kardeş benim bilgisiz olduğumu nereden bildin.manevi özelliklerinizmi var.benim bilgisiz olduğum kanısına nasıl vardınız .ilhammı geldi size nuh gönültaşın sözleri siz çok ahlaksız çok namussuz ve şerefsizsiniz laflarına ne demek lazım .kusura kalmayın mehmet kardeş sizin safsata görüşlerinize teslim olmak gibi lüksümüz yok .sizler gibi insanlar emekli vaizi hakaret algılıyorsunuz öbür sözlere bir çift lafınız yok allahın izniyle türkiye sizin gibi insanlara teslim edilmeyecek.
mehmet / 04.07.2013 02:34:16
hakan kardeş insanlerın hayatını düşüncelerini dinlemeden okumadan eleştiri olmaz.bilmediğini yaptığın yorumlardan anlıyorum hakkaniyetli birine benziyorsun fakat eleştiri sokak bilgisiylen olmaz.hakaret bazan çok sinsi şeytani kelimelerlende olur(emekli vaiz gibi).
hakan / 30.06.2013 21:17:17
elli yıl hizmet geçmişi varsa tayyib erdoğanında yüzde elli oyu var . bütün dünya onu seviyorsa fatih tezcanın emekli vaiz dedikten sonra ona olan sevgimi mi bitenek neden korkuluyor acaba nuh gönültaşın saldıırısı bu korkunun eserimi acaba bu kadar çok seviliyorse bırakın onun sözlerinden neden gocunuluyor.çünkü hocaefendi arielmatik reklamı gibi reklamlarla büyütüldü .bu korku ondan arkadaşlar kel göründü
ömer erkul / 30.06.2013 20:54:22
bütün hocaefendi düşmanlarına şunu söylüyorum hoca efendiyi gerçekten anlamak istiyorsanız bu konuda samimiyseniz onu bizzat kendi orijinal sitelerinden örneğin herkul.orgdan takip edin yok eğer amacınız bağcıyı dövmekse cımbızlama işinize geldiği gibi yayın yapın bakalım yaradana hepimiz hesap vereceğiz imanımız tam şükür.hoşunuza gitmediyse sadece hocaefendi aleyhindekyorumları yayınlamaya devam edin editöre selamlar kolay gele.!?
ömer erkul / 30.06.2013 13:26:44
Fitne çıkarmak isteyenlerin sevineceği ak partiden cemaatin desteğini engellemek isteyenlerin sevineceği bir manzara...olayı başlatan fatihdir.hakaret etmemeli hoca efendiye karşı daha saygılıl bir dil kullanmalıydı.Nuh bey de sakin olmalı daha sabırlı olmalıydı..
Candan Efeler / 29.06.2013 17:04:03
Fethullah Hoca peygamber mi, tanrı mı? niçin eleştirilemiyormuş? Hocaefendi emekli olmadı mı? Emekli maaşı almıyor mu?, Yaş haddini aşmadı mı? Yoksa yurt dışından dönüp görevine başlamadığı için müstafi mi sayıldı? Emekli vaiz değilse ne bu büyüğümüz?
hakan / 29.06.2013 11:00:29
çok samimi söylüyorum türkiyede fethullah gülen anlaşılmamıştır bende anlayamadığım bir hareket. reha muhtarla bir söyleşisinde Eğer ahirette Allah bana şefaat etme imkanı verirse, bunu ilk önce Ecevit için kullanırım...' demişti bunu bazı müslümanlar anlamakta çok zorlanıyor müslümana gösteremediği güleryüzü başörtüsü düşmanlarına çok rahat yapabiliyor bunları anlamak çok güç



hakan / 29.06.2013 10:53:09
eleştiri ile hakareti birbirinden ayırmamız gerekiyor nuh gönültaş benim olduğum yerde fethullah gülene hakaret edemezsiniz diyor.hakaretten anladığına bakın siz ama kendisi fatih tezcana hakaretin en ağırını yapabiliyor allah böyle taassub sahibi insanları bir an önce şifa versin .sayın tezcanın bundan sonra söylediklerine dikkat edin bu ülkede biz fethullah gülenin yanlışlarını konuşmayacakmıyız diyor.çok doğru söylüyor fethullah gülen gönül i,nsanı olarakmı yoksa siyaset mi yapmak istiyor
mehmet / 28.06.2013 22:35:36
50 yıllık hizmet geçmişi olan birini tüm dünyanın tanıdığı milyonların sevdiği,izleyiclerin ahmak olduğunu düşünerek küçültücü ve siyasetten anlamazmış gibi(nuh bey gittikten sonra daha net görüldü korkuylan ettiği sözlere bakılsın)gösremeye çalıştığı zatı, (anlayabileceği seviyesi olmadığı halde) faruk beyin eleştirebilecek seviyesi maalesef yok .bu yüzden rahatsız oluyoruz.bugibi adamlar yeni menderesi ipe götürür. artık ergenekonnun yeni atatürkçü piyonlarına dikkat.
cenk şahin / 28.06.2013 18:45:24
o proğramı bende sonuna kadar izledim.oraya nuh diye bitane zavallı çıkarmışlar.adamın zerre kadar tecrübesi yok,bilgisi yok.sadece zırvalıyor.bu adama verilen maaşa gerçekten çok yazık.fatih tezcan resmen adamı mahvetti.aslında fatih bey haksızda değil.bende bakıyorum son 1 aydır emekli müftü tarafından ak partiye sanki ameliyat yapılıyor.yada çalışılıoyr.acaba neden???daha düne kadar dirsek teması sürerken,gezi olaylarından hemen sonra müftü bey hükümete karşı cephe aldı.
enis tan / 28.06.2013 12:56:08
fatih bey'in biraz toy sanki , nuh bey başka birşey anlatıyor o başka birşey anlıyor, belliki faih bey erdoğana kayıtsız şartsız biat etmiş onu putlandırmış ,bütün dünya ve akpartililerinde büyük bir kısmı sn. başbakanı gezi protestolarında tutunduğu despot tavrı herkes eleştirdi. ama faith bey hala onu savunmaya çalışarak objektifliğini kaybetmiş, gazeteci olduğunu unutmuştur.
mustafa sayın / 28.06.2013 00:42:12
fethullah gülen önceleri mektup göndermişde başbakan dinlememiş dinlemeyince oda bu yolu seçmiş bu nasıl bir mantıkdır arkadaşlar allahın verdiği akılı kullanmazsak biz ne işe yararız .hoca efendi hangi kkonumuyla başbakanı yönlendirmeye çalışıyor çok meraklıysa buyursun siyasete hem dini lider kisvesine bürüneceksiniz hemde siyasete kendi istediğiniz gibi yön vermeye çalışacaksınız bu mümkün değil
mustafa sayın / 28.06.2013 00:38:18
sen yüzde 50 ile iktidar olmuş bir lidere kalkıp hangi sıfatla akıl vermeye kalkıyorsun sana kim sordu köprüye ne isim verelim diye hani çok tevazu sahibiydi ya fethullah hıcaefendi ozaman biriside derki emekli vaiz der oda senin ağırına gidebilir o zaman haddini bilecek hocaefendi ise hocaefendiliğini bilecek siyasetci de siyasetini yapacak
kemal uzun / 28.06.2013 00:29:47
Fatih Tezcan yayın başından beri kıskırtıyor ve provoke ediyor. Tebrikler Nuh Bey..
harun kaya / 27.06.2013 22:31:23
Sunu merak ediyorum gönultas ve türevleri gönültasın sayın teczana ettiği küfürleri bundan önce veya bundan sonra Allah a ve peygambere alenen akaret eden mihraklara ettilermi veya edebileceklermi..??.Mesela salman rüşdiye??..
harun kaya / 27.06.2013 22:26:08
emekli vaiz denmesinden efendilerinin ilmi seviyesinin ortaya çıkmaından dolayı rahatsızlar.Tezcan sadece eleştirdi ama gönultas resmen küfürler etti nedense haberde buna hiç değinilmemiş.
ali can / 27.06.2013 22:16:50
bu tepkiyi nuh beye hiç yakıştıramadım. Apacık hakaret ve küfür var. Emekli vaiz olmak kücük düşürücü bir şey mi . Eğer böyle düşünüyorsa bütün emekli vaizleri küçük görüyor demektir. yazık hem de cok yazık. Efendimiz s.a.v bile ben de sizin gibi bir insanım derken ve kendisine ayağa kalkılmasına bile izin vermezken neler oluyor ey aciz insanlar. kendinize gelin. böyle kalpler fethedilmez...
Osmanlı / 27.06.2013 19:32:09
2. Fettullah mı alim? Bırakın bu işleri yahu. Adam siyasetçinin kralı. Camii-kilise-sinagog üçlemesinden sonra camii-cemevi sapıklığına girişmiş. Alim adam gayrı-islami şarkı yarışması izler mi? Çocuk mu kandırıyorsunuz reformist diyalogcular?
Bedirhan BEDİR / 27.06.2013 14:53:24
humeyninin ehli sünnet versiyonu bütün kurumlarıyla ülkeyi ele geçirmiştir-kurumların çalışmalarını etkisizleştirmiştir orduda dahil-korkmayın humeyni gibi gelip T.Cnin başına geçecek değildir-kurulacak olan kürdistanın başına geçecektir hazırlıklar o yönde devam ediyor-apo eşkiyasıda T.C nin kalan kısmınada başbakan olacaklardır-kardeş kardeş yönetecekler ülkelerini-Türkleremi ne olacak bu güne kadar olduğu gibi kurtuluş ve kuruluş destanlarıyla uyumaya devam edeceklerdir
mustafa sayın / 27.06.2013 14:48:37
hamza arkadaşım fethullah gülen hocaefendi tayyib erdoğana hangi sıfatla mektupla eleştirilerini yazıyor dinlemeyince açıktan söylüyor diyorsunuz bu nasıl bir anlayışdır adama demezlermi haddini bil diye tamam o bir hocaefendidir oda iyibir siyasetcidir herkes işini yapmalıdır.
fatih / 27.06.2013 13:26:47
fatih tezcanı ben bir risale i nur okuru olarak tebrik ediyorum
nedim / 27.06.2013 13:25:19
Fethullah Güleni kendi cemaati dışında bir tane seven gösterin. Ne Sungur Abiler ne Mahmut Hocalar ne de Menzil. İnanın hepsi bu mahluka ateş püskürtüyor
Hamza / 27.06.2013 00:13:00
Bu adam tam ne dedigini bilmeyen biri.Elestiri tabiiki yapilacak ancak hakaret-vari ifadeleri elestiri olarak algilamak ve lanse etmek densizliktir.Hocaefendinin Erdogana mektup göndermesi gerektigini,böyle bir konjonktörde aciktan elestirinin iyi olmayacagini söylüyor.Birader sen uzayda mi yasiyorsun,hic mi okumadin, duymadiin? Hocaefendi kac kere Erdogana kendine dogru olan uyarilarini yapti,dinlenilmeyince de aciktan yapiliyor.
mustafa sayın / 26.06.2013 23:57:20
LAFA BAKIN ARKADAŞLAR NEYMİŞ FETHULLAH GÜLENİ ELEŞTİREMEZSİNİZ BENİM OLDUĞUM YERDE .NE KADAR BÜYÜK BİR LAF HERKES ELEŞTİRİLEBİLİR HATTA FETHULLAH GÜLEN DE ÇOK RAHAT ELEŞTİRİLEBİLİR. FETHULLAHGÜLENİN DE O KADAR TEVAZULU OLDUĞU VURGULANIYOR VEYA KENDİSİ İFADE EDİYOR AMA YANDAŞLARI VEYA SEVENLERİ HİÇ TAHAMMÜL EDEMİYOR BUNU ANLAMAK ÇOK GÜÇ
mustafa sayın / 26.06.2013 23:52:59
BİR ARKADAŞIMIZ SİYASİLER ELEŞTİRİLİR GÖNÜL İNSANLARI ANLAMAYA ÇALIŞILIR DİYOR.YA BİZLERDE BU İNSANI SİYASİMİ GÖNÜL İNSANIMI AYIRT EDEMİYORSAK NE OLACAK GÖNÜL İNSANLARI BU KADAR SİYASETİN İÇİNE GİRERMİ ?OSMANLININ YIKILIP CUMHURİYETİN KURULMASINDA SAİD NURSİNİN DÜŞTÜĞÜ HATAYA ŞİMDİKİ GÖNÜL ERLERİ DENİLEN KİŞİLER NEDEN DÜŞER ACABA?
mustafa / 26.06.2013 22:57:08
hamaratleri yağdıran sayın gateteci; bu hakedetlerin önüne kendi ismini koysa memnun olurmu acaba?
kerim akar / 26.06.2013 21:11:18
sayın gönültaşı kutluyorum az bile yapmış
KAAN KARAHAN / 26.06.2013 20:28:23
Gülen in fikirlerini eleştir şahsını değil.Gülen e tahammülün yok anlaşılan.Gülen i seven ben Erdoğan ı da çok ama severim.Ama bin tane erdoğan ı bir Gülen e değişmem.Biri gönül insanı biri siyasetçi.Tarihen sabittir ki siyasiler eleştirilir.Gönül insanı anlaşılmaya çalışılır
murat karataş / 26.06.2013 19:10:59
Programı sonuna kadar izledim.Nuh gönültaş haklı,duygu ve düşüncelerini güzel bir şekilde ifade etti.Fakat Fatih TEZCAN kendini çok bilmiş görüyor ve uslubu çok kırıcı.dışardan bakıldığında Fatih bey doğru ve güzel şeyler söylüyor gibi gözüküyor ama bazı konularda yanılıyor.Ayrıca milyonların gönlünde olan bir islam alimi için emekli vaiz demesi çok yakışıksızdı
Osmanlı / 26.06.2013 19:09:48
Vatikancı Fettullah ve diyalog cemaati iyice sapıttı, dinler bahçesi ve şarkı olimpiyatlarından sonra bu sefer de cemevi-camii bir arada projesine imza atmış. Hükümetin de ondan geri kalır yönü yok. Allah dinle oynayanı kahreylesin. Nuh Gönültaş isimli fıkra karakteri de iğrenç yüzlerini göstermiş. Aferin böyle olun da millet sizden iyice tiksinsin ve sadece Yahudilere şirin gözükün ki Vatikan cemaatinizin çukuruna kimse düşmesin!
mehmet tuna / 26.06.2013 19:01:17
Nuh Gönültaş, emekli vaizin avukatlığını yapmaktadır. Fatih Bey aklı selim davrandı. Malesef Gülen Grubu liderlerini olağanüstü görüp, bütün toplumdanda hürmet ifadeleri beklemektedir. Hocaefendi çoktur, malesef bu ismi bir kişiyle özdeşleştiriyorlar ve toplumda hocaefendi denilmediğinde rahatsız olup basitçe tavırlar sergiliyorlar.Başbakanın verdiği sözleri tutmadığını söylüyor. Söylesin o sözleri açıkyüreklilikle.Diyanet İşleri bu grubun dini cemaat değil, siyasi cemaat olduğunu açıklamalıdır.
ata / 26.06.2013 16:34:06
as'ye: fatih tezcanı ilk defa görmeniz,onun ehil olduğu taraklarda çok da beziniz olmadığını gösterir ki,suriye buna örnek olarak verilebilir.burada bezinizin olmamması da ayıbınızı ifşadır.bu bir.ikincisi cemaati her eleştireni provokatif olarak suçlama ahlakınızdan(!) vazgeçmeniz epeyce zaman alacağa benziyor.
yılmazece / 26.06.2013 14:30:46
programı bende izledim tam tersi Nuh bey provakatörlerin değirmenine su taşıyor,Fatih bey ise adam gibi adam.
Mehmet Ali Sekmez / 26.06.2013 14:12:42
Ben böyle bir program seyretmedim. Fatih Tezcan'ı daha önceden tanıyoruz ama Nuh Gönültaş herhalde ABD'den gelmiş. Tezcan tek bir hakaret etmeden 4 küfür yedi! Erdoğan'a Diktatör yüzüne faça yedi diyen Gönültaş ama Gülen'e emekli vaiz deyince 4 küfür yiyen Tezcan! Diyorum ya ben böyle bir şey görmedim. Fatih Tezcan'ı takibe devam, ışık gibi çocuk.
adnan gündogan / 26.06.2013 14:06:34
Nuh Gönültas'in kalkip gitme hareketi ayni cocuklarin yaptigi gibiydi. Sanki ver misketlerimi ben oynamiyorum der gibiydi. Orda bulunan 3 sahis, illa hemfikir olmayabilir fakat, tartisma usulü, tartisma adabi bu olmamalidir. Hem sonra madem ki orda bulunan insanlar Islami kimlige sahip, o zaman Gezi olaylarinin, dis güclerin girsimleri ile organize edilmis bir senaryo, bir fitne, bir tahrik ve kaos olusturma eylemi oldugunda hemfikir olmalari gerekirdi. Gezi olaylari asla bir hak arayis degildir
Mehmet Nur / 26.06.2013 13:41:41
Cemaatin tavırlarına baktığımız zaman çok rahat görebiliriz Fatih Tezcan'ın haklı olduğunu. Fethullah Gülen'in ne olduğu belli değil. Hizmet adı altında bir siyaset var ve cemaat bir dini cemaat değil, siyasi cemaattir. Tabanında ne kadar dini vecibeler ön planda olsa da, cemaatin genel vizyonu siyasidir. Koçla işbirliği yapıp, hükümet devirme derdinde olan nefsine mi vatana mı hizmet ediyor acaba?
Kasım Bilen / 26.06.2013 12:43:13
Programı izleyenler ve Nuh Gönültaşı takip edenler onun nasıl bir AkParti düşmanı kesildiğini bilirler. tüm gücünü AkPartiyi yıpratmaya adamış. Nedense o ve onun gibi bazı yazarlardan aynı anda bir geri dönüş görüyoruz. nerelerde kimler rahatsız oldu da saldırıya geçirdiler acaba.
harun can / 26.06.2013 12:38:14
emekli vaaz demişş ne var bunda! değilmiymiş?
ille de gülen efendi demek mi gerekiyor, yüzü gülmeyen birine.
programı terk etmekle de kimin provakatör olduğu da ortada


































































zabo / 26.06.2013 12:16:42
Nuh bey doğrusunu yaptı.
BERKE HAN ALTINORDU / 26.06.2013 12:08:44
Fatih Tezcan, maalesef muhatabına hakettiği cevabı vermiş... Öyle.. Sen 28 Şubatçılarla bir ol, Erdoğana saldır... Yemezler, unutmazlar!
nuri / 26.06.2013 11:45:58
nasil başbakanlar eleştirilebiliyorsa herkes yaptığı eylemlerden dolayı eleştirilebilmelidir. Hiç bir insan le yüsel değildir.
Muratbey / 26.06.2013 11:34:00
Sayin Gulen papa'miki elestirilemesin. Modern kultur ile beslenenlerin dustugu hale bakin.
nasip / 26.06.2013 11:23:18
iki bi-aklın tartışması... bu tefrikayı bu kadar belli etmeyin kemalist sol bunu iyi kullanır
Dost / 26.06.2013 11:19:29
Gönültas bey(efendi)! cani istedigi gibi basbakan dahil herkesi elestirebiliyor da; F Gülen elestirilemezmis onun yaninda. Peki soruyorum F.Gülen hasa peygamber mi?
Eger bu gün Ak Parti 11. yilini iktidar olarak arkada biraktiysa ve hala oylarini arttirabiliyorsa bunun tek sebebi BASBAKAN'in DIK DURUSUDUR. Dik durma ile Diktatör olmayi ayirdedemeyenlere yaziklar olsun
ibrahim / 26.06.2013 11:04:05
eleştiriye tahammülü olmayan adam diktatörlükten bahsediyor.Niye tayyip eleştiriliyorda fettullah gülen neden eleştirilemiyor hatasız günahsızmı o
ahmet / 26.06.2013 10:58:01
lütfen fikir sahibi olmadan zikir sahibi olmayalım. tartışmayı önce izleyin sonra yorumda bulunun. Nuh G. resmen ağzından salyalar akıtarak hakaret etti. buyrun videosu http://www.youtube.com/watch?v=sOer7ZepkxM&feature=player_detailpage#t=5038s
eyilmaz / 26.06.2013 10:49:17
Eleştirilemeyenler,kutsallarımızdır.Yeterki hakaret olmasın,gerisi eleştirilebilir.Allah'ın kutsal kılmadığını kutsallaştırmak yanlıştır.
sabri ünal / 26.06.2013 10:42:24
Kendinizden olmayan herkes provakatör olmasın? İkinci bir durum da biz gazeteci deyince 70 ini geçmiş kartorozları anlıyoruz, oysa herşey gibi gazeteciler de meslekte yenileniyor.

Görüşlerini savunan birisi değilim ama kendisini 12 yıldır tanıyorum!
ANTİŞOVEN / 26.06.2013 10:26:52
niye vaiz değil miymiş?zaten müslümanlara her daim köstek olmasından belliydi.28 şubat ta müslümanları sattı.eyvallah dedik.mavi marmara olayında sattı eyvallah dedik.gezi olaylarında gene sattı.onu allah a havale ediyoruz.
GARİP / 26.06.2013 10:22:24
sen git oyunu perinçeke ver ,senin oyuna ve oyunlarına ihtiyacımız yok.Fatih TEZCAN adam gibi adam.bunlar fethullaha tapıyor.seçilmiş başbakanımız erdoğana herşey denilsin ama emekli vaize toz kondurmayın.
siz zamana abone yaparken Müslüman maskesi takar ama ulusalcıların ekmeğine yağ sürer,fitne ateşine de benzin dökersiniz.neden mi? çünkü hakan fidanı yiyemediniz,dersaneler kapanacak diye tutuştunuz.erdoğandan bu şekilde intikam almaya çalışıyorsunuz.
Sedat / 26.06.2013 10:15:04
Bu nurcular da nasıl adamlar, sen istediğini söyle ama kimse sana bir şey diyemezmiş, yok ya.
Hacı Ömer / 26.06.2013 10:05:32
Benimde bildiğim Fethullah Hoca emekli bir vaiz,bunda kızılıcak bir şey yok.Ama basit normal vaizlerden daha alim.
mustafa bozdemir / 26.06.2013 10:03:56
Nuh gönültaş ,erdoğana yönelik olarak tam bir eleştiri yapmış.hem erdoğan diktaör diye yorum yapmaya çalışıyor ,hemde f. gülene yönenlik hakaret içermeyen bir cümleye tahammül edemeyerek toplantıyı terk ediyor.asıl dikta ve hürriyet tanımamazlık bu işte.müslümanlar malsef kendi içlerinde bir birlerine özgürlük alanı tanımıyorlar.şekil a da görüldüğü gibi.Mustafa Bozdemir
beklenen / 26.06.2013 09:59:31
enünde net var. yaz bakalım google amcana kimmiş bu fatih tezcan... tam bir provakatörmü yoksa asla duymak istemeyeceğiniz ama gerçek olan şeylewri duyurmaya çalışan birimi? Gülen gerçekten emekli, bir vaiz. Nesine alındı bu lafın çok garip. yoksa onun haşa bir peygamber olduğunumu sanıyorlardı.. veya beklenen mehdi.... ne sanıyorlar bunu..dahası onun şu adna nerde olduğunu kişmlerin korumasında olduğunu bilmiyorlarmı?
kemaler / 26.06.2013 09:59:12
Bekliyorum yine mi? diye bekliyorum CEMAAT ne zaman yan çizecek ne
zaman su koyverecek diye ,28 ŞUBAT TA nasılda kenara çekilmiş ,
hatta Efendi askeri övmeye başlamıştı, ŞİMDİ YİNE AYNI TERANE,
A.K.Partisine oy vermedim ama GEZİDEN SONRA DURUM DEĞİŞTİ ON OYUM OLSA ONUDA A.K Partisinin ÇÜNKİ durum şudur ; bir ŞEÇKİN MUHTURASI, milli iradeye suikast girişimidir.
Gönültaş ERDOĞANI eleştirebilirken Efendi niçin eleştirilmesin helede HZOSMAN ın bile acımasızca eleştiri konusu olduğu ÜLKEDE
Yusuf Algan / 26.06.2013 09:42:04
iyide adam emekli vaiz;emekli vaiz olmak hakaret mi? itibarsızlaştırmak mı? emekli öğretmen gibi,emekli doktor gibi birşey. ne demek eleştiremezsiniz? taassuba bak,bu yüzden o liderler insan üstü algılanıp aramıza giremiyorlar ve takipçileri de peşlerinden gidiyor.erdoğana diktaör diyenler gülenin kaç sözüne itiraz etmişler acaba?
Osman / 26.06.2013 09:39:57
Bakınız burada çok önemli bir nokta var: Gülen cemaati bazı çevrelerin hedefindedir.AK Partiye geçen 10 yılda destek vermiştir. Hedefin bir sebebi de bu. Gezi dolayısıyla ofkeli bir küçük grup var. Realist Gülen cemaati muhtemel olayları planlamakta ve olası bir kargaşada zarar görmemek için Erdoğanı eleştirmektedir.Kendi kurum ve kuruluşlarını yazar çizerlerini müntesiplerini kollamak için Erdoğanı kurban seçmişlerdir. Böylece günü geldiğinde hiç bedel ödemeden zarar görmeden yerini koruyacaktı
Hasan Mensur / 26.06.2013 09:34:07
Malesef bir kızım yazar çizer müritlerin sen kim oluyorsun ki eski vaiz dersin toz kondurmaz isyani insanları derinden hem etkiliyor hem özüyor kur'anda geçen peygamberlerin ve ve son peygamber dahil örnek alınması açısında ders ve ibret alınması açısında olumsuz yünleri olan Habil ve kabil nuh oğlu şahsında yunusun balık karnında peygamberin ama olan ümmümektum ve bedirde esirler konular hakında bilgisi veya unutkanlık olabilir olaylar hakikatından ne kadar uzak olduklarını güsteriyor yazık
babı ali / 26.06.2013 09:25:02
Avrupalılar-vaiz-diye hitab edrken niçin tepki vermiyorlar kafirin demesi hoşlarınamı gidiyor-yabancı basın sürekli vaiz diyerek hitab ediyor
as / 26.06.2013 09:14:37
fatih tezcan denen adamı ilk defa gördüm .adam tambir provakatör gibi.
Ayşe Müzeyyen Taşçı › Paralel Günahlar
Orhan Hikmet Azizoğlu › Değişim yeni dünyayı eski dünyadan daha fazla insan odaklı yapmalıdır
Hamit Yaz › Eğer samimi olsaydınız…
Osman Atalay › Guantanamo bu ise acaba Şam cezaevinde neler oluyor?
Adil Gülmez › Demirkan ve Filmi
Furkan Azeri › Türkiye Tiranlara teslim olmadı
Enes Baş › Paralel Gündem
YAZARLAR