SON HABERLER
Sol Ok
Sağ Ok
ANASAYFAGÜNDEMPOLİTİKATÜRKİYEDÜNYAYAŞAMEKONOMİSPORFETVAİSLAMÇEVİRİSAĞLIKTEKNOLOJİFOTOVİDEO
'Suriyelilere vatandaşlık verilsin mi?' anketi
'Suriyelilere vatandaşlık verilsin mi?' anketi
07.07.2016 12:45:48

'Suriyelilere vatandaşlık verilsin mi?' anketi

Hürriyet yazarı Ahmet Hakan köşe yazısında METROPOLL'un anketini paylaştı. Ankete göre; Suriyelilere vatandaşlık verilmesi istenilmiyor.

TİMETURK I HABER MERKEZİ

Hürriyet yazarı Ahmet Hakan köşe yazısında Suriyelilere vatandaşlık verilmesi ile ilgili METROPOLL anketini paylaştı. Ankete göre; AK Parti seçmeninin yüzde 78'i hayır diyor. Hakan'ın köşesinde yer verdiği bölüm şöyle;

Bizim milli irade, "Suriyelilere vatandaşlık verilmesin" diyor

METROPOLL anketine göre...

- AK Parti seçmeninin yüzde 78'i...

- CHP seçmeninin yüzde 97'si...

- MHP seçmeninin yüzde 94'ü...

- HDP seçmeninin yüzde 69'u...

Suriyelilere vatandaşlık verilmesine...

“HAYIR” diyormuş.

*

Bu durumda...

Bakalım tepelerden bir yerlerden...

“Ey milli irade! Haddini bil haddini” diye bir haykırış gelecek mi?

ERDOĞAN DUYURMUŞTU

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Ramazan'da Kilis'te katıldığı bir iftar programında yaptığı konuşmada, Türkiye'deki Suriyeli göçmenlere vatandaşlık hakkı verileceğini söylemişti. Erdoğan İçişleri Bakanlığı'nın bu konuda çalışma yürüttüğünü açıklamıştı.


    YORUM YAZ

YORUMLAR

Gülizar gül / 18.07.2017 19:57:19
Ayrıca efendimiz sadece araplara deyıl butun dünyaya gönderilmiş bir peygamberdir.. Yanı o donem de ahlaksızlığı çok olan araplara deyıl sadece..
Gülizar gül / 18.07.2017 19:48:44
Burada biz onlardan deyılım derken ahlaksızlıkları kast edilmiştir efendimiz ve bir çok peygamber Arap kokenlıydı i.. Benim bu yorumu yazmamın nedeni ırkçılık yapanlara cevap olsun diyeydi yoksa bizde biliyoruz peygamberlerımızın geliş nedenini...
Efruz Kemal / 17.07.2017 20:48:19
Sahabeler arapların ahlaksızlığını görünce göç ederlerken peygamber efendimize sormuşlar efendimiz araplar mı bizden biz mi araptanız demişler Efendimz Hazretleri Cevap vermiş onlar bizden olabilir ama biz onlardan değiliz demiş şunu kafanıza sokun Peygamberler azgınlık ve kötülüğün en fazla olduğu halklara gönderilir
Gülizar gül / 16.07.2017 13:09:09
Yorum culardan biri efendimiz sav Arap benden deyıl bende onlardan deyılım buyurmuş diye yazmış ateş le oynuyorsun kardeşim efendimiz sav kim benim söylemediğim sozu söyledim derse cehennem den yerını hazırlamış olur buyuruyor. Bari biraz sahih hadis araştırıp ta yazın. Efendimiz in kendisi araptı zaten ırkçılık yok bizim dinimizde ve her milletin iyisi kötusu var. Bir ailede bile fark li olabiliyor kardeşler. Allah akıl versin fazla sozde gerek yok aslında
Gülizar gül / 16.07.2017 13:01:52
Yorum yazanlar birde hadis uydurmuş neymiş efendim iz Arap benden bende onlardan deyılım buyurmuş ateş le oynuyorsun kardeşim. Efendimiz kim benim söylemediğim sozu söyledim derse cehennem den yerını hazırlamış olur biraz sahih hadis araştırıp ta yazın barı öyle işkembeyi kübradan sallamayın vebali buyuk
Gülizar gül / 16.07.2017 12:32:23
Bu Arap düşmanlığı neden? Efendimiz de araptı ve arabı 3şeyden dolayı sevin buyuruyor 1kendısı araptı 2kuranı kerim Arapça 3cennet lisanı Arapçadır. Irkçılık yapan lar musluman sa efendimiz kabul etmiyor ve yüce Allah butun müminler ancak kardeştir buyuruyor.. Artık ırk çıkık yapanlar kimin sözlerini Örnek alıyorsa mahşerde de onunladır. Ne mutlu gerçek manada muslumanım diyene
Gülizar gül / 16.07.2017 12:32:22
Bu Arap düşmanlığı neden? Efendimiz de araptı ve arabı 3şeyden dolayı sevin buyuruyor 1kendısı araptı 2kuranı kerim Arapça 3cennet lisanı Arapçadır. Irkçılık yapan lar musluman sa efendimiz kabul etmiyor ve yüce Allah butun müminler ancak kardeştir buyuruyor.. Artık ırk çıkık yapanlar kimin sözlerini Örnek alıyorsa mahşerde de onunladır. Ne mutlu gerçek manada muslumanım diyene
Gülizar gül / 16.07.2017 12:32:20
Bu Arap düşmanlığı neden? Efendimiz de araptı ve arabı 3şeyden dolayı sevin buyuruyor 1kendısı araptı 2kuranı kerim Arapça 3cennet lisanı Arapçadır. Irkçılık yapan lar musluman sa efendimiz kabul etmiyor ve yüce Allah butun müminler ancak kardeştir buyuruyor.. Artık ırk çıkık yapanlar kimin sözlerini Örnek alıyorsa mahşerde de onunladır. Ne mutlu gerçek manada muslumanım diyene
Gülizar gül / 16.07.2017 10:09:38
Surıyeliler gelmişte huzur bozulmşta komik olmayın sanki turkler sütten çıkmış ak kaşık. Enbuyuk hayınliği 15temmuzda bu vatana kendi insanı yapmadımı? Kafirin oyunu karşısında akıllı ve uyanık olmak zorunda yız bunca dusmanlarımıza karşı hala dik dura biliyorsak kucak attığımız mazlumların duasıyla dır. Yazımı okuyan Suriye li kardeşlerim var sa lafını bilmez üç beş kişi den dolayı bize kırıl mayın çünkü biz musluman ları seviyoruz. Musluman lar bir birini ayakta tutan tuğlalar gibidir buyurdu efendimiz sav.
Gülizar gül / 16.07.2017 10:00:08
Demet dogru diyormuş senin peygamberi n omu. Peygamber efendimiz sav musluman in derdiyle dertlenmeyen bizden değildir. buyuruyor. Savaş meydanından kaçıyorlar diyorsun uz savaşan kim? Başlarındaki zalimler savaşmak içinde maddi guclazım neyle savaşacaklar. Hem Ülkene gelen gavur evde alıyor vatandaşlikta sesiniz çıkmıyor. Muslumanamı gucunuz yetiyor burası musluman ların fethıyle kazanılmış bir ülke musluman ları istemeyenler gitsin..
tanju / 10.07.2017 21:02:10
vatandaş olunca Suriyeliler, memleketimiz işsizlikten kırılır yani öyle mi? rızkı verenin Allah olduğuna iman etmiştik hani? 'Onlardan (muhacirlerden) önce o yurda (Medine’ye) yerleşmiş ve imanı da gönüllerine yerleştirmiş olanlar, hicret edenleri severler. Onlara verilenlerden dolayı içlerinde bir rahatsızlık duymazlar. Kendileri son derece ihtiyaç içinde bulunsalar bile onları kendilerine tercih ederler. Kim nefsinin cimriliğinden, hırsından korunursa,işte onlar kurtuluşa erenlerin ta kendileridir.'(haşr suresi-9).Rabbimiz böyle buyuruyor. Gerisini Müslümanım diyenler düşünsün.
nazmi uçkan / 09.07.2017 23:21:33
müslümanların hakimiyeti altındaki her toprak parçası ümmeti muhammede aittir.aksini iddia eden hükmen kafir,taammüden münafık ve haliş müşriktir.müslüman vatanınında müslümana vatandaşlık verilsinmi sorusu alçakça bir sorudur.laik rejimin beynini iğfal ettiği insanlar demekki plaj cemaatından ibaret değil.
Yasin atak / 08.07.2017 19:17:52
Vatanını satıp cihat meydanından kaçan insanlara varandaşlık verilmesini tasvip etmiyorum ülkemize sığınan suriyeli müslümanlara saygı gösterip onları misafir etmekte sakınca yok ayrıca unutmayın ülkemiz islam şeriatıyla yönetilmiyor hem suriyelilerin kültürüyle bizim kültürümüz arasında farklılıklar var onlar bizim din kardeşimiz eğer illa vatandaşlık verileceksede bu savaş müslümanlar tarafından kaybedilirse cihat meydanında savaşan insanlara vatandanşlık verilmesi daha uygun olur burda bir takım insanlar islami yönden konuşarak ahkam kesiyorlar o zaman islam
Ferda Yamanoğlu / 08.07.2017 11:16:53
Suriyelilere vatandaşlık verilmesin, düşüncesi dinle bağdaşmaz.Bu durum din dersi kitaplarının ve din eğitiminin ne kadar yetersiz olduğunu gösteriyor.
yalnız. / 07.07.2017 16:19:15
böyle bir anket veya böyle bir haber yapmak kime ne kazandırır neye hizmet eder.
cumali / 07.07.2017 10:53:18
insanımız Allahtan korkuyor iyi kadirşinas iyiliksever derken şuyorumcuların haline bakın hani allah vardı peygamber vardı ne oldu size bencilleştiniz ne imiş kendileride mağdurmuş canınmı çıktı Suriyeliyi istemiyoruz diyenler esasında Suriyelinin yurdunu yıkan batılı keferelerin ajanları yada içimizin ahmakları işin nereye varacağını bilmez gafiller Alah aklımızı kullanmaya çağırmıyormu kendinize gelin düşman pusuda yoksa bu yurt ne Suriyeliye nede sana kalır akıllı olun
sivaslı / 05.07.2017 17:31:33
suruyeliler artık huzursuz ediyor bizleri sabrımız kalmadı istanbul esenyurt suruyenin ilçesi gibi gerekeni yapmazlarsa millet olarak yapacaz başka yol kalmadı çünkü,,,kamplaramı sürüyorsunuz avrupayamı iteliyorsunuz artık harekete geç hükümet.
osmanlı / 03.07.2017 23:03:36
şu anda ankara demetevler mahallesinde suriyeliler ve bizimkiler kavga ediyor heryer polis kaynıyor benim polisim ve vatandaşim bunlarla ugraşmak zorundami bunlar vatanından kaçan vatan hainleri bunları istemiyoruz demet akalın dogru söylemiş helal olsun atın bunları dışarı
garıban vatandaş / 10.06.2017 03:37:47
yazık ne hale düştük bizler magdurken onlara vatandaşlık verilecek ve böylede mıllete zararları olcak giden paralarımız 45 mılyar doları gectı ve onlara tokıden ev verılıyo hastaneler bedava neyın parası kımın parası bunlar mılletın parası deılmı hanı sözde kararda mılletındı bence deıl her seye refarandum bunada refarandum olsun neden kacılıyo ılk basta dedılerkı vatandaşlıga almıycaz sonra dedılerkı sadece ılerı gelenlerı alcaz sonrada dedılerkı herkesı alcaz yok boyle bır dunya cunkı onlar ıcınde yasamıyo bız garıban vatandaşlar yasıyoruz unu kuru tuzu kuru ben hakkımı helal etmıyorum
ali / 16.05.2017 08:11:31
defolup gitmeliler, suriyelileri çok seven onlarla beraber gitsin
cengiz Göküzüm / 16.02.2017 23:45:00
Osmanli ispanyadan atilan yahudi leri Kabul etti ve bize cok cok avantaji oldu hic kimse inkar edemez hic olmasa dünyaya hos görümüzù savunacak bir kartimiz var yalanmi
Mert / 16.02.2017 21:58:25
Ben en kist zamanda suriyeli kardeslerime vatandaslik verilsin yuzdelik olarak muslumanlar nufusu artsin sunni nufusu yukselsin Turkiye icin cok olumlu bazi ic tehditer ilerde kolay bastirilir anlayan anlamistir
AHMET TOKGÖZ / 16.02.2017 12:59:16
SURİYELİLERİ ÜLKEDEN DEF ETSİN HÜKÜMET DAHA DÜN BİZİM PARKTA 20 YAŞINDA GENCECİK BİR OĞLANI VAHŞİCE KATLETTİLER CİĞERLERİNE KADAR BIÇAK SAPLAMIŞLAR REFARANDUMA BU YÜZDEN HAYIR DİYORUM
Barış / 10.02.2017 17:40:22
Yorumları okudukça üzülüyorum, biz Türkler adaletli hoşgörülü muhtaç olanlara sırtımızı dönecek bir millet deyilizBaşka ırktan olupta Türklüğü seçenlerle beraber Irkımızdan Türk olmaktan gurur duymalıyız. burada tersini ima edenler bizden değildir.
Yanlışlara Evet / 10.02.2017 17:09:29
Seçim var. Dolayısıyla her türlü vatandaşlık verilir.
Badıllı(Beydili) / 10.02.2017 16:40:30
Birine dolmusta birine de hastanede rasladığım iki Suriyeli ile yaptığım diyalogta utanması ve tepkisini ölçmek için söylediğim bir yalan ile ben Cerablustan yeni geldim sen ne yapıyorsun burada neden savaşmıyorsun diyince benim çocuğum var deme lüzumu duydu.Hastahanede ki ise aynı soruya ben savaşmam deyip peki (Allah uzak etsin) burada bir savaş çıkarsa diye sorunca arsızca buradan da giderim dedi. Kamplarda çalışan sana kucak açmış bir devletin memuruna diklenerek konuşma burada benim sayemde ekmek yiyorsun diyen bir insandan ne bekleyebiliriz.Her şey ortada
kültigin noyan / 10.02.2017 16:19:26
Gençleri gitsin ÖSO na katılsınlar. Alınan yerlerde eğit verilsin daha sonra cepheye. Avrupa okumuşları ve zengin olanları alıyor işe yaramazları Türkiye ye geri kabul diye gönderiyor. Bu nedenle ülkemizde adi suç oranları artıyor. Bu önlenmelidir.
Badıllı(Beydili) / 10.02.2017 16:17:39
Olayın başlagıcında rejimin baskıları nedeniyle zulm karşısındaki mültecilere kucak açılması kadar doğal bir durum olamazdı.Ama bugün özellikle öz vatanlarının parçalanma durumu söz konusu ve göz önünde iken bu insanların hala bu kadar tepkisiz kalkması özellikle bizim birliklerimizin girmesiyle daha da anlamsızlaşmaya başladı.Sorun önceleri bir rejim meselesiyken bugün Suriyenin parçalanması söz konusu.Bugün eli silah tutabilecek bazı Suriyelilerin geride ailelerine bakacak kadar bir kaç temsilci bırakılması kaydıyla bir kısmının cepheye gönderilmesi en isabetli karar olur.
Alperen / 10.02.2017 10:18:39
17 yaşında evlenmeyi bilen savaşmayı da BİLİR orda okadar şehit veriyoruz onlar burda keyif sürüyor gitsin leg vatanalarına
Rıza / 31.01.2017 22:07:09
Metropol ne zaman dürüst anket yapmış ki.
Candan / 31.01.2017 16:12:31
Artik sinirdisi edilsin yeter ya tek basina gezemiyoruz. Eski sokaklarimizi ozledim cocuklari okula tek basina gonderemiyoruz. Hic bi ulke almiyor dünyadaki bi salak bizmiyiz. Biz insanlik yapiyorz onlarin vermedgi zarar kalmadi. Defolup gitsnler ne vatandasligi. Oy icin sunlari yapmayin artik. Ne pislik varsa ulkeye doldu.Bedavadan okuyolar para aliyolar.Bizim cocuklarimiz emeğiyle bi yere gelemiyor. Kendi vatandasini bu kadar yerin dibine sokan baska bi ulke yok.
fatih göz / 08.01.2017 02:10:13
Bende oyumu ak partiye veriyorum kaç yıldır ama S uriyelilere vatandaşlık verilmesin her yerde kalabalık şekilde geziyorlar toplu halde bayanlara sürekli yicek gözle bakıyorlar
ayşe inci kara / 22.10.2016 22:36:26
Onlar hep kafalarının dikine gidip halkını dinlemek istemiyor.suriyeliler yüzünden iç savaş bile çıkabilir yıkılan yuvaların bozulan sinirlerin vebali onlara sınır kapısını açanların başına.ve şunu unutma sayın erdoğan 15 temmuzda ve sontaki günlerde biz caddelerde vatanı korumaya çaşışırken o vefa bilmez ahlaksızlar parklarda bacak bacak üstüne atıp nargile içiyorlardı biz hala keriz gibi bunları içimizde tutuyoruz belkide sizin bizi araplaştırmak gibi bi niyetiniz var hem vatanını savunmadan kaçanı cehennem bile kabul etmezmiş vatan aşkı iman kuvvetinden doğar demiş mevlana
Ayhan / 22.09.2016 02:35:06
Vatandaşlık verirmesin gitsinler yeter artik yeter
Ak Türk / 22.08.2016 15:24:41
Bende diyorum ki yarın referandum yapılsın bunu on beş yıllık bir akpli olarak söylüyorum referandum yapmadan suriyelilere bu hakları verende referandum olupta bunları görüp bile bile partimiz böyle istiyor deyip evet diyende benim için vatan hainidir başka birşey değildir.
Ak Türk / 22.08.2016 15:24:19
Bende diyorum ki yarın referandum yapılsın bunu on beş yıllık bir akpli olarak söylüyorum referandum yapmadan suriyelilere bu hakları verende referandum olupta bunları görüp bile bile partimiz böyle istiyor deyip evet diyende benim için vatan hainidir başka birşey değildir.
Ak Türk / 22.08.2016 15:24:09
Ben suriyelilere karşı değilim büyük devletim diyorsan zaten 3-5 senedir bakıyorsun bak sonuna kadar bak bizde kapıya geleni geri çevirmek zaten yok ama azcık aklınızı başınıza alın arkadaş vatandaşlık nedir ev vermek memuriyet vermek nedir azcık akıllı düşünün yolda mı buldunuz bu ülkeyi bu vatanı peşkeş çekiyorsunuz. Bir ay önce başımıza gelenler ortada hiç mi akıllanmayacağız biz ülke olarak millet olara..
Ak Türk / 22.08.2016 15:23:32
Bir tane vatandaşlık verilmesi için geçerli bir sebeb söyleyin tamam karşı çıkmayacam herşey yapılsın diyeceğim. Ya arkadaş daha bir ay önce bayramda bunlar bayramlaşmak için memleketlerine geçiyorlardı bu kadar korkup kaçan insan nasıl oluyor da bayrama gidebikiyorlar hiç mi düşünmüyorsunuz bunları sonra neymiş savaştan kaçmışlar yahu arkadaş siz kimi neyle kandıracağınızı da bilmiyorsunuz 25-30 milyon Suriyelinin hepsi mi kaçmış ülkesinden belli bir kısmı kaçmış eminim büyük çoğunluğu da mevcut şerefsiz esat idaresine karşı çıktığı için kaçmıştır.Biz karşı çıkanları naptık bir ay önce peki.
Ak Türk / 22.08.2016 15:21:08
Vatandaşlığa karşı çıkanlar akpli değildir diyen zihniyetlerinden ülkemi koru yarabbim. Ben akpliyim arkadaş sen kimsin böyle bir laf edeceksin etmeye ne hakkın var akp ye oy veriyorum diye her yapılana haklısın padişahım mı diyeceğiz. Az biraz aklınızı başınıza devşirin de düşünün arkadaş türkiye de o kadar üniversite mezunu boşta memuriyet vereecez dersiniz. Dünya fakir gariban boğaz tokluğuna çalışır insanımız var onlara ev vermeyi düşünmezsin bari başını sokacak bir damı olduğunu bilsin diye gider suriyelilere tokiden ev verirsin.
Samet / 19.08.2016 17:00:28
suriyelilere değil vatandaşlık verilmesini ülkeye alınmasını bile İSTEMİYORUM.ve hazmedemiyorum artık TÜRKİYE de suriyeli istemiyoruz.hepsi geri gitsin yeter artık!
serif balıkçı / 16.08.2016 00:49:46
Suriyelilerı istemiyoruz herkes köyüne bu nasıl saçmalıklar ya onların hayriptallerde olsaydı kendi ülkesinde ne kaçmazlar.
serif balıkçı / 16.08.2016 00:49:45
Suriyelilerı istemiyoruz herkes köyüne bu nasıl saçmalıklar ya onların hayriptallerde olsaydı kendi ülkesinde ne kaçmazlar.
G K / 17.07.2016 23:28:43
Empati kurun falan filan.Peki bir şey dicem onlara bedava evler veriliyor.Ulan Suriyelilere ev vericeğinize bedava gidin Türkiye vatandaşları arasındaki yoksullara verin.
H ALACAHAN / 15.07.2016 15:34:26
Yapılan anketin de gerçekten doğru olduğuna inanmıyorum.
H ALACAHAN / 15.07.2016 15:33:17
Yapılan anketin de gerçekten doğru olduğuna inanmıyorum.
H ALACAHAN / 15.07.2016 15:31:31
Arkadaşlar yorumlarınızın alayı yanlış beş yıl içinde toplam 300 bin suriyeli vatandaşlığa geçebilecek hepiniz siyasi yorum yapıyorsunuz.Avrupalılar eğitimli olanları alıyor orada bir sorun yokta bizdemi var.Alınacak olanların bir kısmıda soydaşımız.Yapılan yorumlar arasıda şu tesbit çok doğru eğer bunlar ezidi,suryani.hıristiyan olsaydı işbirlikçiler evrensel insan haklarından hareketle onları savunur,karşı çıkanları ise vicdansızlıkla suçlarlardı.
Mutlu canak / 14.07.2016 21:42:29
Akp ye ben de oy verdim. Ama gelin gorun ki şimdiden işyerleri açtılar, arapça levhalar asıyorlar. Vatandaşlığı da alırlarsa anadilde eğitim, özerklik, arap halkının hakları diye meydanlarda nara atmaya, eylemler yapmaya başlayacaklar. Tayyip amca çok yanlış ve ayıpsın, bu olmadi işte.
mehmet arslan / 14.07.2016 19:46:25
AKP seçmeni olarak tek kelimeyle hayır diyorum vatanımı kimseyle paylaşamam
ekol türk / 14.07.2016 19:31:02
Ak partiliyim kesinlikle hayir diyorum diyenlerin hic biri akp li olamaz.Bunlarin Müslüman bir Türk olduklarinada inanmiyorum.Müslüman Türkün ideallerini bilen bir Türk hayir diyemez.hayir derse kizil elmasida biter.
Türk / 14.07.2016 16:17:26
300 bin suriyeli vatandaşlığa alınacak alınmasına ama bunun doğuracağı sonuçları kimse düşünmüyor. Üçyüzbin suriyeli demek her yıl üçyüzbin çocuk demek ve bu yıllar sonra Türkiye içinde bir Sureyi demektir. Çünkü Türk milleti geçim sıkıntısı nedeniyle çocuk yapmazken suriyeli bundan çekinmez, çekinmiyor zaten korunma imiş geçim derdi imiş dinlemez. Suriyeli vatandaşların nüfusu Türk vatandaşlarının nüfusunu geçer hale gelir. Sonuçta yıllar sonra sağlıklı bir Türkiye düşünülemez. Onun için herkes köyüne.
Kemal Cihan / 14.07.2016 05:16:35
Bu nasıl bir kindir Anlaşılır gibi değil zannedersin yorum yapanların hiçbiri Müslüman değil. düşünün sizin Suriye'de doğduğunuzu ve Suriye vatandaşı olduğunuzu empati yapın mecbur kalmışsınız sığınmışsınız acaba ne düşünürsünüz size karşı bu kadar Kin nefret dolu söylemlere. Siz bu dünyaya gelirken bu memleketi kendinizmi seçtiniz? Buna muktedirmisiniz? hergün kalanlarda yüzlercesi bombalarla parçalanıyor.gelenlerin Rızıklarını sizmi veriyorsunuz? Size rızkı kim veriyor? Yaşadığınız toprakları size veren kim? kendinizi herşeyin maliki sanıyorsunuz, asıl mülkün sahibini unuttunuzmu?
Yüksel yorulmaz / 13.07.2016 20:26:16
Ben bir akp li olarak suriyelilere vatandaşlık verilmesini istemiyorum bes yil sonra kendi ülkemizde azinlik olmak istemiyoruz onlarin tek yaptigi sey üremek zaten basimizda yeteri kadar teror belasi var yarin obur gün hatay antep urfa bizim derlerse şaşırmayın hic bir hükümet ulkenin gelecegiyle oynayamaz ayrica bu vatandaslik verme sevdasi nerden çıktı amaciniz ne kendi cikarlariniz için vatan topragini vede vatandaşlığı satamazsiniz gelecek nesiller sizi affetmez
Batuhan çayan / 13.07.2016 20:15:25
Ben akpli degilim ve suriyelilere vatandaşlık verilmesini istemiyorum Türkiye sadece Türk milletinindir ve hepte öyle kalacaktır
Talha Kartal / 13.07.2016 19:26:57
3 Milyon Suriyeli Vs 78 Milyon Türkiyeli Savaşını 3 Milyon suriyelinib Tayyip Erdogan Sayesinde Kazandığı Bir Tartısmadır Kesinlikle ne ev ne vatandaşlık verilmeli Çünkü neyse arkadas ben de 70 milyon gibi verilmesin diyorum :'( Lanet olsun ki Tayyip Erdoğan 2. Babamız saydığımız adam bizim yerimize sutiyelileri tercih etti daha ne diyelim
ibrahim halil / 13.07.2016 16:04:41
akpli olarak HAYIR diyorum. onları istemiyorum
yanlıs / 13.07.2016 08:28:10
Akpartili bir seçmen olarak hayır diyorum. Eğer kadrolarımız boş ve paramız varsa önce kendi insanımıza verilsin. Taşeronunun, sözleşmeli memurunun kadro sorununu çöz, Suriyelinin değil. Evi de kendi fakirlerine ver. Türkiye de Türk olamada ne olursan ol. Verdim oldu ile bu işi ne olur yapmayın.Bunun sıkıntılarını biz çekeceğiz.
selim / 13.07.2016 07:40:41
Oy donemi kapandi beyler...dolayisi ile fikriniz onemli degil..Yuksek yargi ve YSK ddegisti...ve ulkede secim donemi bitti tek adam yonetimi basladi...alayiniza gecmis olsun
MF VATANSEVER / 13.07.2016 04:01:13
Yardım edilmesi normaldir ama tampon bölge oluşturulmadan şehirlere salınması gereğinden fazla imtiyaz saglanması gudulen politikanın nekadar plansız olduğunun kanitidir.Vatandaşlıksa asla vatan namustur onu korumaktan aciz millete benim vatanım haramdır. Ayrıca bu Ensarlık olayını her fırsatta dile getirenler bize ensarligi anlatmadan önce Suriyelilere vatan için savaşıp şehid olmayı anlatsınlar.Bu sözlerim kadın ve çocukları kapsamıyor.gayet saglamken vatanını terk edip kaçan erkek diye gecinenlere.Vatandaşlık mi istiyorlar pembe kimlik verilsin onlar benim kadınlarım kadar adam değiller
Esd / 12.07.2016 23:23:41
Akpli olarak artik onlardan nefret ediyorum bize sorsana tayip amca hezamki yaptigin gibi su an cinnet geciriyorum
ejderkoc / 12.07.2016 23:01:56
3 milyon suriyeli kazandı akp 70 milyon halkını kaybediyo yavaş yavaş
alia57 / 12.07.2016 22:47:10
Suriyeden gelenler eğer Şii-Alevi-Nusayriler olsaydı,hatta bunlar da değil Hristiyan,Ezidi,Yahudi falan olsaydı Ahmet Hakan ve benzerleri çoktan insancıllık sazını ellerine almış çalıyorlardı...Ama gelenler Sünni Müslümanlar olunca, basın yoluyla yapılan yoğun propagandayla Türkiyedeki Sünniler bile etki altında bırakılıyor...
Samsunlu / 12.07.2016 21:58:42
Alinmasin hic biri bombacilar alayi tecavüz cu hirsiz katil ne ararsa onlarda var. Onlara bedava ev verilecegine okadar dueumu kotu halkımız var onlara versin onlara yardim etsinler adamlar memleket lerinde asker kacagi burda yasicaklar varmj bole bise
Yasin / 12.07.2016 15:43:15
akp chp mhp vs parti meselesi değil bu biz hepimiz 1 iz sonuçta beraber yaşıyoruz. suriyelileri istemiyoruz. ülkemizin huzuru bozulmasın artık. suriyeliler geldiğinden beri her tarafta bombalar patlıyor. onlar vatan haini burda tatil yapıyor çoğu gidin plajlara görün. hepside genç. yazıklar olsun akp seçmeni artık tepkinizi göstermelisiniz
alican / 12.07.2016 11:44:16
suriyelilere insani yardımda yapılmalıdır vatandaşlıkta verilebilir. ama tokiden ev verilmesine karşıyım. sapla samanı birbirine karıştırmasınlar. çünkü bu ülkenin binlerce insanı evsiz ve fahiş fiyattan kirada oturuyor. ev hakkı birinci dereceden bu ülkenin vatandaşının daha fazla hakkıdır. yani nerdeyse türk vatandaşı olmak ikinci sınıf olmaya benzedi. ben hayatımda böyle şey ne duydum nede gördüm.
mehmet güngör / 12.07.2016 00:04:03
yaw kardeşim ne dicegimi bilmiyorum şimdi düşünüyorum elin yahudisi bile türkkiye vadandaşı her ırktan var bizde bizim milletimiz böle osmanlıdan beri her millete kapı açar hele hele mazlumsa evet haklısınız şavaşsınlar diosunuzda adamlar devletine mi silah çekecek bi de bu yandan düşünün ölüm korkusuy kanmış korkmuş süreye milleti bence arkadaşlar bencil olmayalım süreyiler bizim misafirimiz adamları kötüleyip durmayalım bizde böle kötü pis davranırsak onların küçük çocuklarının hatrına bari belli etmeyin şu düşüncelerinizi cocukları korkmuş ne şuçları var mazlumların yani
edep yahu / 11.07.2016 21:14:36
Ak parti secmeni olarak hayir diyirum. Madem kadrolariniz bos o zaman kendi halkina kadroya al. Sananee suriyelilerden. Sanirim artik secmen kaybetmenin derdinde bu hukumet....
YUSUF / 11.07.2016 17:44:47
Mahallende vatan dolaşmalarını istemezken benim ülkende vatandaş olacaklarmış hee Nerde milli irade diyen AKP liler Anket sonuçları belli görelim milli iradeyi
Remzi aydoğan / 11.07.2016 12:35:12
Selamunaleykum Suriyeli kardeşlerimize vatandaşlık verildiğini yadirgamiyorum fakat sınırlı ve pırogiramli olarak düzenli olarak alınmasını benimsiyor Turkiyenin her köşesinedek yayılan kardeşler ciddî olara rahatsızlık veriyor bunun önlenmesini istiyorum.
mehmet korkmaz / 11.07.2016 11:44:09
benim düşüncem türk halkı rahatsız genç kızlar erkekler sokakta gezemez oldu bir an önce vatandaşlık vercene türkiyeyi temizlesinler süriyelilerden yarın bunlarda özerklik ister başa bela olurlar suriyelilerin sesini dinlicene başdaki büyükler kendi halkının sesine kulak versinler ben suriyelileri istemiyorum
mustafa / 11.07.2016 05:41:35
türkiye vatandası olmak bu kadar kolaymı atalarımızın kanlarıyla sulanmıs bu topraklarda vatan hainleri istemiyorum onlardan nefret ediyorum
sibel tunç / 10.07.2016 19:50:32
yüzbinkere hayir diyoruz.artik bukadarina hayir benim halkim işsiz zorluklarla uğrasirken.bastaki bir kisi bir hata yapar. halk gelecek neslimiz yillarca ceker..
berivan ersöz / 10.07.2016 17:12:14
Mahhallemde dolaşmalarına katlanamazken ülkemde vatandaş olmalarına hiç katlanamam.!!
gökhan tug / 10.07.2016 15:26:21
Bu suriyeli meselesi ak partinin de tayyipinde sonu olacak.Özal da 1,5 milyon kürdü almış ve ebir çok kürdü batıya kaydırmıştı.Başımızdaki pkk belası dururken bir de arap belası saracak.Ne de olsa kendi çocuğu şehit olmuyor
özge / 10.07.2016 11:39:43
Verilmesin. Tebrik ediyorum halkımıza ak partiye oy verdiği için .tayipe artık oy verilme.. Atamın kanla kazandığı bu ülkeyi Suriyeliler anca misafir olu.. Türkiyede yaşadığımdan mutlu değilim kafasına göreç vatandaşlık falan veriyolar.halkın ne yaşadığını bilmiyorlar. Hepsi birbirinde pişi.. Yoldan gecerken sanki tecavüz etcekmiş gibi bakıyolar. Ama siz bunu bilmezsiniz çünkü halkı önemsemiyosunuz
Muhammet özlek / 10.07.2016 10:05:22
Kesilikle hayır yardım edelim tamam karınlarını doyuralım tamam ama evimizi yurdumuzu teslim edelim hayır kendine hayrı dokunmayan bir miletin bize nasıl bir hayrı dokunacak ben cocuklarımın ilerde bunlarla uraşmasını istemiyorum bunların eline fırsat gecse bizi birkaşık sufa bogarlar savaş bitene kadar kadın ve cocuklara bakalım eli silah tutan ları gönderin memlekt ve vatan icin ölsüler bizim ecdadımız savaşta bunlar gibi kacsaydı kimbilir ne haldeydik şimdi işte bizim farkımız bu vatan icin ölürsek şehit kalırsak gazi yeterki vatan toprakarını düşmana teslim etmeyiz hayırrrrrrrrr
ekol türk / 10.07.2016 01:59:03
Ahmet hakan sen uzun zaman oldu milli iradeni kaybedeli.Senin karsi ciktigin hersey Türkiyenin hayrinadir.bunu böylece bilesin.Yorumcularin yorumlari genellikle karsi ancak bu cok büyük bir talihsizlik.inansin inanmasin bu tür insan hareketlerinin oldugu yerlerde mütis bir hizda gelismeler oluyor.ancak bizim inacimiza göre misafir rizkiyla gelir. bir yer dokuz birakir.Birde bunlar askermiki savastan kacmis hayinler gibi lanse ediliyor.kendi asker ve devletinin zulmünden kaciyorlar.kalanlarda bunlarin taaa kedi cocuklari,yapmayin bunlar kardesimiz.
Gokhan / 09.07.2016 17:12:23
Hayir verilmesin peygamber efendimiz arap benden ben araptan degilim demisti nasil guvenelim bunlara
kerim yıldız / 09.07.2016 16:28:22
elhamdulillah hepimiz müslümanız hepsi bizim din kardeşlerimiz onlar için gider savaşırız kucak açarız ama vatandaşlık verilmesini ben asla ve asla istemem çünki gelenlerin içinden bir tane düzgün yok adam ben türkçe öğrenmek istemiyorum gerekli değil ben ingilize ve arapça biliyorum diye biliyor bizi kendilerinden aşşağımı görüyorlar ne bayrağımızı yakıyorlar bu insanlara nasıl vatandaşlık vereceksin asla ve asla verilmesin kalmalarına izin verilsin savaş bittimi herkez evine.
Hasan öztemiz / 09.07.2016 01:44:03
Ayrı savaşlar kazanmış iki milleti şimdi tek bayrakta toplamak istiyorlar. Kurtuluş savaşımızın K sini bilmeyen kendi tarihlerini dahi tam olarak bilemeyen bir milleti kadromuza alıyoruz. Biliyorum milliyetçi yaklaşıyorum olaya ama zaferlerimize baktığımız zaman tek bir milletin zaferleri olarak görülüyor .Biz o savaşları canımızla kanımızla ödedik suriyeliler yerleşsin diye değil
Fatma Ebiha / 08.07.2016 19:24:59
Yurtdisinda biz vatandaslik alana kadar yillarca calisma entegrasyon ve bir ton zorlukla ugrasip kili kirk yararak aliniyoruz.suriyeli selamunaleykum deyip yillardir vergi veren insanla ayni olamaz.bu irkcilik degil.vatandasliga almakta ensarlik degil. Vatandasluga alinsin diyenler evlerine alsinlar.ozel arabalafda zengin muhitlerde oturup ya da devlet dairesinde calisarak alinsin dersin tabi metrobüste pazarda sokakta rahatsiz edilen sen değilsin tabi
seref / 08.07.2016 17:24:50
bir akp li olarak bende karşıyım vatanı için savaşmayıp kaçanı nasıl vatandaş yaparlar türkmenler neden kaçmayıp savaştı.artı düşünsenize bir devlet dairesinde suriyeli bir devlet memuru yıllarca dirsek çürütüp okuyacam devletin memuru bir suriyeli olcak ve bana lütfen sıraya geçermisiniz veya evragınınız eksip deyip geri gömnderecek
adalet / 08.07.2016 11:50:11
avrupa da türkler vatandaşlık aldığında bu kadar tepki olmazken ben müslümanım deyip kendisiyle aynı dinden ve kültürden olan suriyelilerin vatandaşlığına karşı çıkanlara artık 'gavur' bile demek çok mütevazi bir durum.Yaık bu toplumu bu hale getrien ırkçı ayrımcı politikalara...
mehmet / 08.07.2016 11:46:53
aslında çok da şaşırmadım.yıllarca sağcı milliyetçi muhafazakar siyacetçiler medya asker v.s. bu ülkede bol bol hamaset ırkçılık nutukları türklük v.s. gazeeleri atarsa bu toplumun olacağı budur...Kendinden başkasına düşman ve ırkçı bir toplum..Ak pati bunun tavan yaptığı dönem.Lafta müslüman?!
mehmet / 08.07.2016 06:13:27
Ak parti miadını doldurmuştur Anap gibi..
Hadi Yusuf / 08.07.2016 00:01:51
Tam bir ısmarlama anket... adı ustunde yapan firmanın; metropoll.anketi duyuran şahıs; tetikçiligi ile maruf Ahmet Hakan...
kartal / 07.07.2016 23:24:49
öyle çok kalifiye, okumuş ama üstün okumuş vede kanıtı varsa 100 bin kadar seçilerek alınmalı. teknolojik bilgin kesimi yanı, ülkem kazanacaksa,ülkemin yararına olursa şayet.. fakat işçim açken, işsiz ordusu varken diğer kesim avrupaya gitsin. orada gerekliler. burada değil. ... bakın bu bizim boynumuzun borcu değil. 100 ülke daha var.. her biri 20 bin alsalar 2 miyon erir gider. ben türkiyemi ve halkımı önde tutarım. el insaf ! hem zaten suriyeye barış gelecek... çoğu döner yurduna. nasıl olsa rusyayla barıştık. rusya hayatta esedin sırtını yere toslatmaz. bu biline.
Mustafa / 07.07.2016 14:41:17
Yanlış bir adım.AKP tabanı dahi alınmasına karşı.
Serhat / 07.07.2016 13:54:34
Vallahi bir akp li olarak ya oyumu akp ye vermişimdir ya da oy kullanmamışımdır çevremdeki akp lilerle kiminle konuşsam bende dahil kimse vatandaşlık verilmesini istemiyor hatta kızıyorlar ahmet hakam güzel bir tespit yapmış. Zaten millet Türkiye de olmalarından memnun değil bir de bu durum kabul edilemez
Cuma / 07.07.2016 13:41:59
Şartları dolduran her insan TC vatandaşı olur. Neden olmasın 1 milyondan fazla alman vatandaşı Türk var misal Abartiyoruz
Foto Galeriler Videolar Yazarlar Günün Özeti
TİMETÜRK SON HABERLER
ÇOK OKUNANLAR
SON YORUMLANANLAR