$

Dolar

46,5160

Euro

53,0403

£

Sterlin

61,5690

Frank

57,4555

Gram Altın

6.033,2300

Bitcoin

2.752.522

$

Dolar

46,5160

Euro

53,0403

£

Sterlin

61,5690

Frank

57,4555

Gram Altın

6.033,2300

Bitcoin

2.752.522

YAŞAM

Türkiye'den IŞİD açıklaması

Suriye'nin Kobani bölgesinde IŞİD tarafından gerçekleştirilen patlama sonucunda, IŞİD militanlarının Türkiye üzerinden geldiği iddiaları valilik tarafından yalanlandı.

25.06.2015 - 11:24
cem
Türkiye'den IŞİD açıklaması
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Şanlıurfa Valiliği, saldırıları düzenleyen IŞİD militanlarının Türkiye'den Kobani'ye girdiği yönündeki iddiaların gerçek dışı olduğunu belirtti.

"TÜRKİYE'DEN GİRMEDİLER"

Reuters'ın haberine göre, Şanlıurfa Valiliği'nden yapılan açıklamada, IŞİD militanlarının, Suriye'nin Cerablus kasabasından Kobani'ye girdiği ifade edildi.

Resmi kaynaklardan alınan bilgilere göre de Kobani saldırısı Türkiye kaynaklı değil. Bunu kanıtlayan Mürşitpınar görüntüleri medya ile paylaşılacak. IŞİD mensupları Cerablus'tan saldırdı.

"PYD GÜÇLERİNE AİT KIYAFETLER GİYEREK GELDİLER"

Suriye Devrim Koordinasyonundan (SRC) yapılan açıklamada, IŞİD'in Halep'in kuzeydoğusundaki Kobani ilçesinde, "PYD güçlerine ait kıyafetler giyerek bomba yüklü iki araçla saldırı düzenlediği" belirtildi.

bolgr

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın