$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.797.410

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.797.410

YAŞAM

Konyaaltı Bisiklet Takımı ikinci oldu

Konyaaltı Belediyespor Bisiklet Takımı, Bisiklet Federasyonu Türkiye Şampiyonası 2. Etap Puanlı Yol Yarışları'nda takımlar klasmanında ikinci oldu.

03.03.2022 - 10:22
cengizyargic
Konyaaltı Bisiklet Takımı ikinci oldu
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Türkiye Bisiklet Federasyonu'nun 2'nci Etap Puanlı Yol Yarışları Antalya'da düzenlendi. Ülke genelinden 90 sporcu ve 20 takımın katıldığı yarışmaya 5 sporcusuyla katılan Konyaaltı Belediyespor Bisiklet Takımı, takımlar klasmanında ikinci sırada yer aldı. Bireysel klasmanda ise kulüp sporcusu Orkun Akdemir üçüncülük madalyası kazandı.

“Başkan sporcuları ödüllendirdi”

Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen, yarışmada 2'nci olarak kürsüye çıkan Bisiklet Takımı ile bir araya gelerek sporcuları tek tek tebrik etti. Katıldıkları her organizasyondan başarıyla dönen sporcularıyla gurur duyduklarını belirten Esen, “Takımımız bir yarışmadan daha güzel bir sonuçla döndü ve göğsümüzü kabarttı. Bizleri en iyi şekilde temsil ediyorlar. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyorum” dedi. Takımla sohbet eden Başkan Esen, görüşmenin sonunda sporculara hediye verdi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın