$

Dolar

46,5013

Euro

52,7658

£

Sterlin

61,2363

Frank

57,2404

Gram Altın

6.040,1800

Bitcoin

2.918.900

$

Dolar

46,5013

Euro

52,7658

£

Sterlin

61,2363

Frank

57,2404

Gram Altın

6.040,1800

Bitcoin

2.918.900

YAŞAM

Kaybolmuştu; 7 yıl sonra sahiplerine kavuştu

ABD'nin Teksas eyaletinde bir köpek sahiplerinden kaçtıktan 7 yıl sonra Florida'da bulundu.

14.12.2022 - 16:00
Cumali Dalkılıç
Kaybolmuştu; 7 yıl sonra sahiplerine kavuştu
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

BBC'nin haberine göre, Florida'daki bir hayvan barınağından Jazzy isimli köpeğin 7 yıl sonra sahiplerine kavuştuğu bildirildi. Orange County Hayvan Hizmetlerinin Jazzy'i bir otelde terk edilmiş halde bulduğunda zar zor yürüyebildiği belirtildi.

Yetkililer, Jazzy'nin mikroçipini kontrol ettiğinde sahiplerinin Teksas'ta yaşadığını buldu. Barınağın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, ailenin Jazzy'nin bulunduğunu öğrendiğinde "büyük bir şok" yaşadığı belirtildi.

HAVAİ FİŞEKLERDEN ÜRKÜP KAÇMIŞ

Sahipleri, Jazzy'nin 7 yıl önce, beş yaşındayken havai fişeklerden ürküp kaçtığını ama onu aramaktan hiç vazgeçmediklerini söyledi.

Haberi alan sahipleri, birkaç gün içerisinde Texas'tan Florida'ya uçarak Jazzy'i almaya gitti. Barınak yetkilileri, "Jazzy'nin sahibinin sesiyle canlanmasını izlemek inanılmazdı. Sahibinin elini tekrar tekrar yaladı ve vücudunu ona olabildiğince yaklaştırdı." dedi. Köpeğin Orlando'ya nasıl geldiği veya 7 yıl boyunca nerede ve nasıl yaşadığı bilinmiyor.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın