$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.816.320

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.816.320

YAŞAM

Bu şehrimizde ağaç katliamına son!

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, yapılacak her yeni bina için 10 adet ağaç dikilmesi yönünde bir karar aldı.

15.07.2015 - 18:13
emrecakir
Bu şehrimizde ağaç katliamına son!
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Meclisi Temmuz ayı toplantısında aldığı bir kararla bundan böyle şehir merkezinde yapılacak her bina için 10 adet ağaç dikme zorunluğu getirildi. Bu maddenin Gaziantep'in gelişimi için çok önemli olduğunu ifade eden Büyükşehir Belediye Başkanvekili Osman Toprak, “Belediye olarak Gaziantep'e verdiğimiz önemi burada da gösterdik. Gaziantep'in gelişimi açısından çok önemli bir karar. Yeşile ve ağaca verdiğimiz önemi göstermiş oluyoruz. Bundan böyle yapı kullanım belgesi alanlar her belge için kent merkezinde en az 5 yaşında 10 adet ağaç dikecekler” diye konuştu.

Toprak, tüm meclis üyelerinin Ramazan Bayramını kutlarken, CHP ve MHP grup temsilcileri de meclis üyelerinin bayramlarını kutladılar.

Bu arada, Temmuz ayının 2. birleşiminde toplam 62 maddeyi görüşen Büyükşehir Meclisi, 35 maddeyi oybirliğiyle, 17 maddeyi oyçokluğuyla oylarken 10 maddenin henüz komisyon çalışmaları bitmediği için komisyona süre verildi.

2 maddenin gündem dışı teklif kararı olarak alındığı mecliste, başka görüşülecek madde olmadığından bir sonraki toplantının 10 Ağustos pazartesi günü saat 16.00'da yapılması kararlaştırıldı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın