Ajansların haberine göre, Trafik kargaşasını önlemek, ada halkı ve gelen turistlerin rahatlığını sağlamak için, ada merkezi turizm sezonu boyunca araç trafiğine kapatıldı.
Ada'dan dönüşlerde feribot için randevu sistemi başlatılırken, 30 kişiden fazla yolcu kapasiteli araçların da süre boyunca adaya girişi yasaklandı. Randevusu olmayan araçların da merkeze girişine izin verilmeyecek. 14 EYLÜL'E KADAR GEÇERLİ OLACAK 8 Haziran'da başlayan uygulamanın ilçedeki turizm sezonunun sonuna denk gelen 14 Eylül 2015 tarihine kadar geçerli olacağı, insan ve araç yoğunluğunun minimuma indiği kışın ise eski sisteme dönüleceği belirtildi.