'Bizde ne eksik de herkes kendini bu kadar fazla göstermeye çalışıyor?'
Katıldığı bir prgramda Berlin'deki anısını anlatan Gürgen Öz, güzel bir soru soruyor :'Bizde ne eksik de herkes kendini bu kadar fazla göstermeye çalışıyor?'
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?