$

Dolar

46,6304

Euro

53,0960

£

Sterlin

61,6152

Frank

57,6629

Gram Altın

6.030,3500

Bitcoin

2.806.771

$

Dolar

46,6304

Euro

53,0960

£

Sterlin

61,6152

Frank

57,6629

Gram Altın

6.030,3500

Bitcoin

2.806.771

YAŞAM

Başkent'te kömür ocağında yangın

Ankara'da Park Termik Maden İşletmesi'nde çıkan yangında dumandan etkilenen 13 işçi zehirlendi.

01.07.2015 - 08:45
cem
Başkent'te kömür ocağında yangın
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Yangın, saat 23.00 sularında Nallıhan İlçesine bağlı Çayırhan beldesinde meydana geldi. Çayırhan Park Termik Kömür İşletmesi Güney Sektöründe tavan desteklerini tutturmak için kullanılan köpük malzemenin alev alması sonucu, büyük çaplı yangın çıktı. Yangında ilk belirlemelere göre içeride bulunan işçilerden 2'si ağır 13 kişi dumandan zehirlendi.

Olayın hemen ardından bölgeye çok sayıda ambulans sevkedilirken, işçiler ambulanslarla Beypazarı Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Halen devam eden yangında Çömlektepe G sektöründe bulunan işçilerin tamamının tahliye edildiği ve durumu ağır olan 2 kişinin Ankara'ya sevkedildiği belirtildi. Beypazarı Devlet Hastanesi'nde müşahade altında tutulan diğer işçilerin durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Hastaneye kaldırılan işçilerin isimleri şöyle;

Murat Akman, Sefa Sayitoğlu, Yunus Ataş, Özcan Gidici, Ersin Kocabacak, Emrah Kazancı, Muhammet Cibilli, Osman İmren, Ertan Kaya.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın