$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.815.153

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.815.153

YAŞAM

'Arapların 22 devleti var Kürtlerin de...'

Selahattin Demirtaş, canlı yayında Ortadoğu'da dördüncü büyük halk olan Kürtlerin de devletleşme hakkı olduğunu söyledi...

15.07.2015 - 02:04
mustafa
'Arapların 22 devleti var Kürtlerin de...'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, Habertürk'te Fatih Altaylı'nın sunduğu Teke Tek programında çarpıcı açıklamalarda bulundu. Kürtlerin devletleşme hakkının olduğunu savunan Demirtaş, "Arapların 22 devleti var Kürtlerin de olsun," dedi.

Demirtaş, "Ortadoğu'da Arapların 22 devleti var. Türklerin, Farsların devleti var. Kürtlerin de ana vatanlarında kendilerini yönetme hakkı var. Türkiye Kürtlerin elinden tutmalı. Suriye'deki, kendi sınırıları içindeki sorunun çözümünde 'Senden korkmuyorum, sen de benden korkma' diyebilmesi lazım" dedi.

 

 

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın