Beyaz Saray'dan yapılan açıklamada iki liderin IŞİD'e karşı mücadelede koordinasyonu derinleştirme konusunu görüştüğü aktarıldı.
İncirlik Üssü'nün kullanımına ilişkin yeni bir anlaşmaya varılıp varılmadığı konusunda yorum yapılmadı.
Binlerce haber arasından aradığınızı bulun
Beyaz Saray, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve ABD Başkanı Barack Obama'nın görüşmesine ilişkin açıklama yaptı.
Beyaz Saray'dan yapılan açıklamada iki liderin IŞİD'e karşı mücadelede koordinasyonu derinleştirme konusunu görüştüğü aktarıldı.
İncirlik Üssü'nün kullanımına ilişkin yeni bir anlaşmaya varılıp varılmadığı konusunda yorum yapılmadı.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?