Sağlık Bakanlığı: "Bu grip sezonunda ülkemizde kendisinde grip virüsü olduğu laboratuvarlarca doğrulanmış 42 kişi hayatını kaybetmiştir. Hayatını kaybeden kişilerden 12'si (yüzde 28,5) 65 yaş ve üzerindedir."
Bakanlık açıkladı! 42 kişi öldü
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?