$

Dolar

46,4705

Euro

53,3043

£

Sterlin

61,4813

Frank

57,5209

Gram Altın

6.239,5100

Bitcoin

2.981.288

$

Dolar

46,4705

Euro

53,3043

£

Sterlin

61,4813

Frank

57,5209

Gram Altın

6.239,5100

Bitcoin

2.981.288

Genel

İstanbullular dikkat

Sultanbeyli Belediyesi tarafından yapımı devam eden yaya üst geçidinin prefabrik kirişlerinin konulması çalışmaları nedeniyle TEM Otoyolu'nun Ankara-İstanbul yönü, cumartesi gecesi trafiğe kapatılacak.

20.02.2015 - 17:58
emre
İstanbullular dikkat
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

İstanbul Emniyet Müdürlüğü, Sultanbeyli Belediyesi tarafından yapımı devam eden yaya üstgeçidinin prefabrik kirişlerinin konulması çalışmaları nedeniyle, TEM Otoyolu'nun Ankara-İstanbul yönünün, cumartesi gecesi trafiğe kapatılacağını duyurdu.

Emniyetten yapılan açıklamada, "Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü'nün denetimi altındaki İstanbul Anadolu TEM O-4 Otoyolunun 18'inci kilometresinde, Sultanbeyli Belediyesi tarafından yapımı devam eden yaya üst geçidi projesinin prefabrik kirişlerinin konulması çalışmaları kapsamında, Ankara-İstanbul yönünde 16.-17. ve 20.-21. kilometrelerinde bulunan acil geçiş yerleri arası kuzey yönünde 21.02.2015 Cumartesi saat 00.00 ile 22.02.2015 Pazar saat 06.00 arasında trafiğe kapatılacaktır. Trafik akışı çift yönlü olarak İstanbul-Ankara yönünden gidiş geliş olarak sağlanacaktır" denildi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın