Aday adaylık müracaatının son gününde Ak Parti Şanlıurfa il merkezine giderek başvuru dosyasını parti yetkililerine teslim eden Fakıbaba, “Mutluyum, inşallah hem partimize hem de şehrimize hayırlara vesile olur. Görev verildiğinde inanıyorum ki en iyi şekilde diğer arkadaşlarımla beraber yerine getirmeye çalışacağım" dedi.
Fakıbaba milletvekili aday adayı oldu
Şanlıurfa'da, iki dönem belediye başkanlığı yapan Ahmet Eşref Fakıbaba, Ak Parti'den milletvekili aday adaylığı için başvurdu.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?