$

Dolar

46,4643

Euro

53,1884

£

Sterlin

61,6446

Frank

57,4720

Gram Altın

6.266,5500

Bitcoin

3.017.994

$

Dolar

46,4643

Euro

53,1884

£

Sterlin

61,6446

Frank

57,4720

Gram Altın

6.266,5500

Bitcoin

3.017.994

Türkiye

Eşi içerideyken evi ateşe verdi!

Elazığ'da bir kişi, eşi içerdeyken evini ateşe verdi. Çıkan yangında 6 kişi dumandan etkilenerek hastaneye kaldırıldı.

19.02.2015 - 04:01
Murat
Eşi içerideyken evi ateşe verdi!
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

İHA'nın haberine göre; Olay, saat 22.30 sıralarında merkez Rüstempaşa Mahallesi Çiftçi Sokak’ta bulanan 5 katlı apartmanın giriş katında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, eşiyle birlikte evde bulanan Zülfi K. girdiği bunalım sonucu kibritle oturduğu çekyatı yaktı. Bir anda büyüyen yangın tüm odayı sararken, Zülfi K. ile eşi dışarıya çıktı. Bu sırada panik yaşayan apartman sakinlerinin bir kısmı binayı terk ederek itfaiye ve sağlık ekiplerinden yardım istedi. Binada kalan apartman sakinlerinden 6 kişi ise dumandan etkilendi.

Elazığ Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’ne bağlı ekipler yangına müdahale ederek söndürdü. Olay yerine gelen 3 ambulans ise dumandan etkilenen 6 kişiyi hastanelere sevk etti. Şüpheli Zülfi K. polis tarafından gözaltına alınırken, olay yeri inceleme ekipleri de yanan evde araştırma yaptı.

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın