$

Dolar

46,4854

Euro

53,1730

£

Sterlin

61,6319

Frank

57,5030

Gram Altın

6.209,0500

Bitcoin

2.981.516

$

Dolar

46,4854

Euro

53,1730

£

Sterlin

61,6319

Frank

57,5030

Gram Altın

6.209,0500

Bitcoin

2.981.516

Türkiye

AVM yıkılıyor, yeşil alan geliyor

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi tarafından yeşil alana dönüştürülecek alış-veriş merkezinin yıkımına vatandaşlar davet edildi.

13.02.2015 - 16:47
tugce
AVM yıkılıyor, yeşil alan geliyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Belediye Basın Kurumundan yapılan açıklamada yıkıma Avrupa Birliği Bakanı Volkan Bozkır'ın da katılacağı belirtildi.

İŞTE O AÇIKLAMA

"Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin'in talimatları ile yıkım kararı alınan AVM (Eski Beğendik-Bedesten'in) 14 Şubat Cumartesi saat 14.00'da yıkımı yapılıyor.

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ve AB Bakanı Volkan Bozkır'ın da katılacağı AVM yıkımına, Gaziantepli vatandaşlar da davetli."

 Gaziantephaber

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın