$

Dolar

46,4855

Euro

53,0805

£

Sterlin

61,5021

Frank

57,4533

Gram Altın

6.127,9700

Bitcoin

2.894.823

$

Dolar

46,4855

Euro

53,0805

£

Sterlin

61,5021

Frank

57,4533

Gram Altın

6.127,9700

Bitcoin

2.894.823

Türkiye

Said Nursi: Her sabah Abdülhamid'e dua ederim

II. Abdülhamid'le arasının kötü olduğu iddia edilen Bediüzzaman Said Nursi'nin, her sabah Sultan Abdülhamid Han için dua ettiği ortaya çıktı.

11.02.2015 - 11:59
tugce
Said Nursi: Her sabah Abdülhamid'e dua ederim
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Sultan II. Abdülhamid’in vefatının 97. yıldönümü. Yıllarca Said Nursi ile Sultan Abdulhamid’in arasının kötü olduğu iddia edilmişti. Ancak hatıratlarda yer alan Said Nursi’nin talebeleri bu iddiayı yalanladı.

Her sabah Abdulhamid’e dua ediyorum

Vehbi Vakkasoğlu'nun "Başkasının Günahına Ağlayan Adam" kitabında Said Nursi’nin talebelerinden Mustafa Sungur’un naklettiğine göre Bediüzzaman, Abdulhamid için Veli ifadesini kullanıyor.

İşte kitaptan o bölüm:

“Sultan Abdülhamid, velidir. Ben, onu hususî dualarımın içine almışım. Her sabah, ‘Ya Rabbi, sen Sultan Abdülhamid Han ve Sultan Vahidüddin ve Hanedan-ı Osmaniye’den razı ol’ diye dualarımda yad ederim.”

RİSALEHABER

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın