$

Dolar

46,4864

Euro

53,0281

£

Sterlin

61,5098

Frank

57,4333

Gram Altın

6.170,1300

Bitcoin

2.901.816

$

Dolar

46,4864

Euro

53,0281

£

Sterlin

61,5098

Frank

57,4333

Gram Altın

6.170,1300

Bitcoin

2.901.816

Türkiye

Kılıç: Çok çok üzüldüm

Haşim Kılıç, AYM'deki seçimlerin ardından basın toplantısı düzenledi.

10.02.2015 - 11:59
tugce
Kılıç: Çok çok üzüldüm
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Haşim Kılıç, görev süreci boyunca kendisini mutlu eden ve çok üzen anları basın mensuplarıyla paylaştı. Kılıç şahsını derinden üzen olayın kendisine yöneltilen 'darbeci' ifadesi olduğunu dile getirdi.

İşte Kılıç'ın konuyla ilgili açıklaması:

HAŞİM KILIÇ'IN EN SEVİNDİĞİ OLAY

"2004 yılında Anayasa'nın 90'ıncı maddesinde yapılan değişiklik hayatta en çok sevindiğim olaydır. Yerellikten kurtulan temel hak ve özgürlükler evrensel değerlere doğru döndü."

KILIÇ: ÇOK ÇOK ÜZÜLDÜM

"Beni en çok üzen de son zamanlarda kamuoyunu ilgilendiren davalar nedeniyle hem şahsım hem mahkeme için eleştiriler yönetildi. Özellikle şahsıma yapılan 'Darbeci', 'Kumpascı' eleştirileri yapıldı. Hele hele 'darbeci' beni derinden üzen en önemli eleştiri olmuştur. Çok çok üzüldüm. Bu kelimeyi sarf edenlerin biraz insaf vicdan muhakemesi yapmasını istiyorum. Geçmişte yazdığım karşı oylarla, kararlarla temel hak özgürlüklerden en çok faydalananlar benim için 'darbeci' ifadesini kullandı."

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın