$

Dolar

46,4864

Euro

53,0281

£

Sterlin

61,5098

Frank

57,4333

Gram Altın

6.170,1300

Bitcoin

2.896.826

$

Dolar

46,4864

Euro

53,0281

£

Sterlin

61,5098

Frank

57,4333

Gram Altın

6.170,1300

Bitcoin

2.896.826

Türkiye

Emekli subaylar parti kurdu!

Kurucularının büyük çoğunluğunu emekli astsubayların oluşturduğu 'AS Parti'nin kuruluş dilekçesi, İçişleri Bakanlığına sunuldu.

10.02.2015 - 04:16
Murat
Emekli subaylar parti kurdu!
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Türkiye'de gün geçmiyor ki her dönem sayısızca parti kuruluyor. Ve kurulan partilerin birçoğu da Türkiye ortalamasının dışında kalıyor. İşte kurulan partilerin arasına bir yenisi daha eklendi. Emekli astsubayların kurmuş olduğu AS Parti dilekçeyi İçişleri Bakanlığı'na gönderdi.

AA'nın haberine göre; Partinin Kurucu Genel Başkanı Cavit Kayıkcı, yaptığı açıklamada, partinin kurucularının çoğunun emekli astsubaylardan oluştuğunu belirterek, hedeflerinin 200 bine yakın astsubayın siyaset arenasında söz sahibi olabilmesini sağlayacak zemini oluşturmak olduğunu söyledi.

"AS Parti'nin son dönemde kurulan partiler arasında en geniş tabana sahip parti olduğunu" savunan Kayıkcı, "Herkesi kucaklayan, dini, milli ve manevi değerlere saygılı bir partiyiz" değerlendirmesinde bulundu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın