$

Dolar

46,4799

Euro

52,9281

£

Sterlin

61,3497

Frank

57,3684

Gram Altın

6.170,9700

Bitcoin

2.895.822

$

Dolar

46,4799

Euro

52,9281

£

Sterlin

61,3497

Frank

57,3684

Gram Altın

6.170,9700

Bitcoin

2.895.822

Türkiye

F.Bahçe-Trabzon maçı öncesi flaş açıklama!

Trabzonspor Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, Fenerbahçe ile oynayacakları maç öncesinde açıklamalar yaptı.

07.02.2015 - 18:06
cihat
F.Bahçe-Trabzon maçı öncesi flaş açıklama!
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Trabzonspor Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, Fenerbahçe ile oynayacakları maç öncesinde açıklamalarda bulundu.

Hacıosmanoğlu hakem Bülent Yıldırım'ı araması hakkında, "Hakemi aramayan başkan var mı?" sözlerini kullandı.

Bordo mavili kulübün başkanı şöyle konuştu:

Yukarıda Allah var, haksızlığı kime yaparsanız yapın bir gün çıkar. Hakemi aramayan başkan var mı, ben de aradım. Ben, hakemi sabah 11:00'de aradım ve bu açıklamayı da ben yaptım. Ben, hakem arkadaşımıza bir şey söylemedim. Tatil ettiği maçtan önce de hakemi aradım. Allah yardımcınız olsun, iyi bir maç yönetin, adaletli maç yönetin dedim ve Bülent hoca da bana teşekkür etti. Bunların konuşulması lazım, söylenmesi lazım. Hakem arkadaşlarımıza bir şey söylemiyoruz. TFF, hakem arkadaşlarımıza güvence verse bunlar olur mu. Anadolu takımları için yanlış bir karar verildiği zaman ses çıkmıyor. Kulüp başkanları konuşacak, bizim hakem hatası ile kaybedeceğimiz son maç olacak dedim. Şimdi TV başına oturacağım ve maçı izleyeceğim. Bülent hocaya sonuna kadar güveniyorum ve tatil ettiği maçtan sonra da kendisi ile konuştum ve teşekkür ettim. Sahada iyi oynayan, hak eden takım kazansın. Hakem hatası yaşanmasın ve iyi bir maç olsun.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın