Erdoğan, Japonya Başbakanı Şinzo Abe'yi telefonla arayarak 'İnfazdan dolayı derin üzüntü içindeyim. Bir insanlık suçu olan terörün, dini ırkı, ideolojisi olmaz' dedi.
Erdoğan'dan Şinzo Abe'ye taziye telefonu
Cumhurbaşkanı Erdoğan, öldürülen Japon rehine için Japonya'ya başsağlığı dileğinde bulundu.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?