Cumhurbaşkanlığı’nın Beştepe’deki Cumhurbaşkanlığı Sarayı’na taşınmasıyla Çankaya Köşkü’nün 1 No’lu girişi kapısından sökülen Cumhurbaşkanlığı forsunun yerine Başbakanlık tabelası asıldı. Asılan tabelanın kenarlarında, sökülen Cumhurbaşkanlığı forsunun deliklerinin kaldığı görüldü. Çankaya Köşkü bundan sonra Başbakanlık Konutu olarak kullanılacak.
Çankaya Köşk'ü Başbakanlık oldu
Çankaya Köşkü'nün 1 No'lu kapısının girişine "Türkiye Cumhuriyeti Başbakanlık" ibareli tabela asıldı.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?