Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, TBMM Başkanı Cemil Çiçek, Başbakan Ahmet Davutoğlu ve yüksek mahkeme başkanları ile Cumhurbaşkanlığı Sarayı’nda öğle yemeğinde bir araya geldi.
Yürütme ve yargı Saray'da yemekte buluştu
TBMM Başkanı Çiçek, Başbakan Davutoğlu ve Yüksek Mahkeme Başkanları Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın davetlisi olarak öğle yemeğinde buluştu.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?