$

Dolar

46,5019

Euro

52,8412

£

Sterlin

61,2703

Frank

57,2259

Gram Altın

5.980,3900

Bitcoin

2.820.046

$

Dolar

46,5019

Euro

52,8412

£

Sterlin

61,2703

Frank

57,2259

Gram Altın

5.980,3900

Bitcoin

2.820.046

Türkiye

Hatay'da 18 polis görevden uzaklaştırıldı

Hatay'da yasadışı dinleme yaptıkları iddiasıyla haklarında dava açılan 47 polis memurundan 18'i görevinden uzaklaştırıldı.

27.01.2015 - 14:03
cihat
Hatay'da 18 polis görevden uzaklaştırıldı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Hatay Valiliğinden yapılan açıklamada, Hatay Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından hazırlanan iddianamede yasadışı dinleme yaptıkları iddiasıyla 47 polis hakkında dava açıldığı hatırlatıldı.

Bu kişiler arasında bulunan ve Hatay Emniyet Müdürlüğü'nde görev yapan 18 personel hakkında, "Özel hayatın gizliliğini ihlal etmek", "Kamu görevlisinin resmi belgede sahteciliği", "Kişiler arasındaki aleni olmayan konuşmaları kaydetmek" ve "Hukuka aykırı olarak kişisel verileri kaydetmek" suçlarından dava açıldığı belirtilen açıklamada, "İddianamede isnat edilen suçların memuriyetten ihracı gerektirecek nitelikte olması ve yürütülen soruşturmanın selameti açısından; ilgili personel 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 137. Maddesi gereğince 22 Ocak 2015 tarihinde Hatay Valisi tarafından görevinden uzaklaştırılmıştır. Başlatılan adli ve idari soruşturma devam etmektedir" denildi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın