$

Dolar

46,5270

Euro

53,0020

£

Sterlin

61,4713

Frank

57,3522

Gram Altın

5.955,7600

Bitcoin

2.824.175

$

Dolar

46,5270

Euro

53,0020

£

Sterlin

61,4713

Frank

57,3522

Gram Altın

5.955,7600

Bitcoin

2.824.175

Türkiye

Demirtaş: Bir kral öldü diye...

HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, önceki gün hayatını kaybeden Suudi Arabistan Kralı Abdullah için milli yas ilan edilmesine sert tepki gösterdi.

24.01.2015 - 19:17
murathazine
Demirtaş: Bir kral öldü diye...
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Halkların Demokratik Partisi Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, "İsmi Suudi kralı diye biz de onu kutsal mı sayacağız? Kusura bakmayın 30 tane karısı, 60 tane çocuğu var, 20 milyar dolar serveti var. Af edersiniz tuvaleti altından olmazsa yapamıyor beyefendi" dedi.

  ÇOK SERT KRAL ELEŞTİRİSİ   Suudi Arabistan Kralı Abdullah bin Abdulaziz el-Suud’un vefatı sebebiyle bir günlük milli yas ilan edilmesine tepki gösteren Selahattin Demirtaş, “Elbette ki Suudi topraklarında kutsallarımız var. Fakat o kutsallar o toprakta diye altından saraylarda oturan Suudi kralı da kutsal mıdır? İsmi Suudi kralı diye biz de onu kutsal mı sayacağız?'' dedi.

  "Kusura bakmayın 30 tane karısı, 60 tane çocuğu var, 20 milyar dolar serveti var. Afedersiniz tuvaleti altından olmazsa yapamıyor beyefendi. Biz de onu kutsal kabul edeceğiz. Allah günahlarını affetsin biz de ölmüş diye burada ulusal yas tutacakmışız. Bizim yasımız değil biz yas tutmuyoruz. Kral senin kralın olabilir ama biz kralını tanımayız. Ölünün arkasından konuşulmaz ama ulusal yas tutmak zorunda değiliz. Neye dayanarak Türkiye’de Suudi kralı öldü diye bir günlük ulusal yas ilan edildi merak ediyorum” açıklamasında bulundu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın