$

Dolar

46,6299

Euro

53,1109

£

Sterlin

61,5988

Frank

57,6758

Gram Altın

6.053,7100

Bitcoin

2.824.890

$

Dolar

46,6299

Euro

53,1109

£

Sterlin

61,5988

Frank

57,6758

Gram Altın

6.053,7100

Bitcoin

2.824.890

Türkiye

Sapanca'da vatandaş sürekli kesilen elektriğe isyan etti

Sakarya Bölgesi'nde etkili olan kar yağışı sonrasında enerji hatlarında meydana gelen arızalar nedeniyle elektrik şirketi Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş.'ye olan tepkiler sürüyor.

13.01.2015 - 05:37
Murat
Sapanca'da vatandaş sürekli kesilen elektriğe isyan etti
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Sapanca ilçesinde yaklaşık 100 kişi 3 gündür elektriklerinin kesik olduğunu öne sürerek otobüslerle geldikleri Adapazarı’nda, Sakarya Elektrik Dağıtı A.Ş. önünde eylem yaptı. Öfkeli kalabalık kurum yetkilileriyle görüşerek sorunun çözüleceği sözünü alınca bina önünden ayrıldı.

Sapanca İlçesinde etkili olan kar yağışları sonrası daha önce belde olan Kurtköy, Dibektaş, Yanık, Tepebaşı ve Hasanpaşa Mahalleleri’ne 3 gündür elektrik verilmeyince mahalle sakinlerinin tepkileri arttı. Yaklaşık 100 kişilik grup bu aksam saatlerinde 2 otobüsle Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş’nin (SEDAŞ) Adapazarı’ndaki müdürlük binasına gelerke yetkililerle görüşmek istedi. Kesintiye isyan eden vatandaşlar ’Aydınlığa uzanan eller kırılsın’ diye sloganlar atarak müdürlük yetkilileriyle görüşmek istedi. Olay yerine Sakarya Emniyet Müdürlüğü’nden çok sayıda polis ekibi sevk edildi.

Sakarya Emniyet Müdür Yardımcısı Ekrem Bal ile görüşen mahalle muhtarları, daha sonra SEDAŞ yetkilileriye görüşmek için müdürlük binasına girdi. Yetkililerle kısa bir süre görüşen muhtarlar, sorunun çözüleceği sözünü alınca binadan çıktı.

Yanık Mahallesi Muhtarı Hüseyin Öcal, elektrik kesintilerinden bıktıklarını belirterek, "Biz hiçbir yetkiliye ulaşamadık. Konuşacak muhatap bulamadık. Sabrımız kalmadı. Biran önce elektriklerimiz verilsin. Evimizde bulunan elektronik cihazlarımız yandı" dedi. Tepebaşı Mahallesi muhtarı Ömer Şirin ise "Evlerimiz doğalgaz ile ısınıyor. Elektrik olmayınca hiçbir cihaz çalışmıyor. Yaşlı ve çocuklarımız hasta oldu. bugün bimer’e kadar ulaştık ancak bir türlü sonuç alamadık. O yüzden buraya gelmeye karar verdik" diye konuştu.

İki otobüsle protestoya gelen mahalle sakinleri, daha sonra SEDAŞ’tan ayrıldı. Sakarya’da sert geçen kış şartlarında yaşanan elektrik kesintileri nedeniyle elektrik şirketi SEDAŞ önünde geçen haftada protestolar yaşanmıştı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın