$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.779.756

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.779.756

Türkiye

Hastanelerde 'imam dönemi' resmen başlıyor

Sağlık Bakanlığı ve Diyanet İşleri Başkanlığı arasında bugün imzalanan bir protokolle çok tartışılan 'hastanelerde imam' dönemi resmen başladı.

07.01.2015 - 13:11
cihat
Hastanelerde 'imam dönemi' resmen başlıyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu ile Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez’in katıldığı imza töreni sonrasında uygulamanın ilk olarak Ankara'da Dr. Abdurrahman Yurtaslan Ankara Onkoloji Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile Ulus Devlet Hastanesinde başlatılacağı öğrenildi. Diğer pilot bölgeler ise iki hafta içinde netleşecek. Uygulamanın Müslüman olmayan yurttaşlar için de sunulacağı belirtildi.

'30-40 YIL GEÇ KALDIK'

Törende konuşan Müezzinoğlu, "İnanç değerlerinin de moral motivasyondaki yerini ve desteğini hisseden, arayan tüm hastalarımıza, hasta yakınlarımıza bu desteği önümüzdeki süreçte kademeli olarak ve bu anlamdaki eğitimi almış din adamlarımızın sayısını artırarak yaygınlaştırmayı hedefliyoruz" dedi.

30-40 yıl gecikmiş bir hizmete başladıklarını belirten Mehmet Görmez ise, “Batı dünyasında pek çok ilahiyat fakültesinde artık bunun bir ihtisas alanı haline geldiğini ve pek çok ülkede din hizmeti yürüten kurumların bu hizmetleri 50-60 sene önce vermeye başladığını biliyoruz” ifadelerini kullandı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın