$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.804.725

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.804.725

Türkiye

CHP'li Melda Onur yine sokak çağrısı yaptı

Daha önce Meclis kürsüsünden yaptığı Çarşı tişörtlü şovla hatırlanan CHP'li vekil Melda Onur sokak çağrılarına yenisini ekledi: Gençler cop yememizi istiyor..

01.01.2015 - 10:54
tugce
CHP'li Melda Onur yine sokak çağrısı yaptı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Cumhuriyet gazetesine konuşan Melda Onur siyasetin artık sokakta yapılması gerektiğini savunarak gençlerin kendileriyle birlikte milletvekillerinin de cop yemesini istediğini duyurdu.

İşte Melda Onur'un o açıklamaları:

GENÇLER COP YEMEMİZİ İSTİYOR

Yeni zamanlarda hem siyasetin kodları, hem yapış tarzı değişiyor. Yeni kuşak artık “gittik, elini sıktık, bana oy ver...” bunu istemiyor. Onların yanında gaz da, cop da yemenizi, çevreci olmanızı da istiyorlar. Artık bu dönemde parlamenter sistemde siyaset yapmanın bir etkisi kalmadı. Sonuçta parlamentoda birçok çalışma, konuşma sırf tutanaklara geçsin diye yapılıyor. Meclis’e geldik, hepimizin hayali sanki orada yasalar yapacağız falan... Daha birinci haftada anlaşıldı öyle bir şey olamayacağı, ben de sokağa çıkma kararı verdim. Tabii ki Meclis de önemli ama benim görevimin sokak olduğunu düşünüyorum. Her milletvekili de her yerde olmaz.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın