$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.817.552

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.817.552

Türkiye

Hırsızlar ilçenin internetini kesti

Batman'da telefon direklerinden kablo çalan hırsızlar, Sason ilçesinde telefon ve internet erişiminin kesilmesine neden oldu.

30.12.2014 - 03:07
Murat
Hırsızlar ilçenin internetini kesti
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Batman'da telefon direklerinden kablo çalan hırsızlar Sason ilçesinin iletişimini kesti.

Alınan bilgiye göre, ilçede telefon ve internet hatlarının kesilmesi üzerine çalışma yapan ekipler, Batman Sason arasında Karameşe köyü bölgesindeki 20 telefon direğinin yakılarak devrildikten sonra kablolarının çalındığını tespit etti.

Yaklaşık 700 metre internet ve telefon kablosunun çalındığı bölgede onarım çalışmalarına başlayan ekipler yakılan direnlerin yerine yenilerini dikti.

Sason Kaymakamı Tekin Dündar da yaptığı açıklamada, ilçeye telefon ve internet hatlarının yeniden verilmesi için ekiplerin yoğun bir çalışma yaptığını söyledi.

Dündar, güvenlik güçlerinin de faillerin yakalanması için çalışma başlattığını kaydetti.

AA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın