$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.793.999

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.793.999

Türkiye

Karabük'te 2 işçi göçük altında kaldı

Karabük'te kanalizasyon hattı içi kazı yapan 2 belediye işçisi toprak altında kaldı.

26.12.2014 - 13:29
cihat
Karabük'te 2 işçi göçük altında kaldı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

İşçiler AFAD ekipleri tarafından kurtarıldı. Edinilen bilgiye göre, Karabük Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğüne bağlı ekipler merkeze bağlı Belenköy Mahallesi’nde kanalizasyon borularının geçeceği alanda kazı yaptıkları sırada göçük meydana geldi. Göçükte işçilerden Yasin Kemal Avcı ve Çetin Koçaklı, bellerine kadar toprak ve taş altında kaldı.

Olayı gören diğer işçilerin ihbarı üzerine Karabük Belediyesi İtfaiye ekipleri ile AFAD ekipleri olay yerine kısa sürede ulaşarak, iki işçiyi sıkıştığı yerden çıkardı. Sağlık durumları iyi olan işçiler ambulansla Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı.

Jandarma ekipleri ise olayla ilgili soruşturma başlatırken, İtfaiye Müdürü ile Su Kanalizasyon Müdürü olay yerinde inceleme yaptı

.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın