$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.790.545

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.790.545

Türkiye

Aile hekimleri resti çekti

Adana'da aile hekimleri, 3 Ocak 2015'ten itibaren Aile Sağlığı Merkezleri'nde uygulamaya konulacak olan 'Cumartesi' nöbetlerine gitmeyeceklerini açıkladı.

25.12.2014 - 14:57
cihat
Aile hekimleri resti çekti
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Adana Tabip Odası Aile Hekimliği Komisyonu, Adana Aile Hekimleri Derneği, Sağlık ve Sosyal Hizmet Emekçileri Sendikası, Pratisyen Hekimlik Derneği, Türk Sağlık-Sen, Genel Sağlık-İş Sendikası, Dev-Sağlık İş, Türk Ebeler Derneği ve Türkiye Aile Hekimleri Uzmanlık Derneği üyeleri nöbet uygulaması ve çalışma saatleriyle ilgili yapılacak değişikliğe karşı, Çukurova Gazeteciler Cemiyeti'nde toplandı.

Kurumlar adına konuşan Türk Ebeler Derneği Adana Temsilcisi Uzman Ebe Filiz Yarıcı Atış, "Aile Sağlığı Merkezi'nde çalışanların 3 Ocak 2015 ve sonrasında nöbetlere gitmeyeceklerini duyuruyoruz. Uğruna çalıştığımız halkla karşı karşıya getirilmek isteniyoruz. Olup bitenler biz sağlık çalışanlarının canını acıtmaktadır. Haklarımız, mesleğimiz, geleceğimiz ve halkın nitelikli sağlık hizmeti alma hakkı için kararlılıkla sürdürdüğümüz mücadelemizi büyüterek devam ettireceğiz" dedi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın