Alınan bilgiye göre H.Y isimli vatandaş karısıyla kavga ettikten sonra Başbakanlık önünde intihar girişimde bulundu. Kendini elinden ve boynundan yaralayan şahıs etrafta büyük panik yaşanmasına yol açtı. Elinde bıçak olduğu öğrenilen kişiye görevli polisler müdahale ederek gözaltına aldı.
Başbakanlık önünde büyük panik!
Ankara'da Başbakanlık binası önünde bir kişi, tabancasını başına dayayarak intihar girişiminde bulunuyor.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?